خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

مردم باید از شکستن قبح رابطه با صهیونیسم ابراز انزجار کنند

امام جمعه ارومیه گفت: اقشار مختلف مردم باید از شکستن قبح رابطه با صهیونیسم در منطقه ابراز انزجار کنند و مهم‌ترین راه در این زمینه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۳۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد و از آنها خواست که به این وسیله از برقراری ارتباط با صهیونیسم در منطقه اعلام انزجار کنند.

در ابتدای این پیام آمده است: چنانچه مستحضرید در آستانه روز قدس، آخرین جمعه ماه ضیافت الهی قرار داریم دوباره ذهن‌ها با درد و رنج مردمی پایدار نزدیک می‌گردد، جمعه‌ای که به ابتکار حضرت روح الله سراسر دنیای اسلام آکنده از یاد فلسطین پاره تن اسلام می‌گردد، یک ماه مراقبت و مجاهدت در میهمانی خدا می‌طلبد به یاد مظلومان عالم بود؛ مظلومانی که جز یاری مسلمانان به هیچ نهاد بین‌المللی دیگری امیدی ندارند.

در ادامه عنوان شده است: در آستانه روز قدس امسال چندین واقعه در منطقه و کشورمان در حال روی دادن است که بر خود وظیفه می‌دانم به اطلاع شما امت قهرمان برسانم، از مدت‌ها پیش بر مقامات نظام اسلامی اثبات شده بود که استکبار جهانی در عرصه منطقه غرب آسیا جهت محدودسازی شعاع حرکت جمهوری اسلامی ایران برنامه‌هایی طراحی نموده و اکنون به وضوح شاهد هستیم این طراحی‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: البته به نیابت از آمریکایی‌ها و دیگر قدرت‌های غربی برخی حکام نادان منطقه اجرای برنامه‌ها را بر عهده گرفته‌اند، شایان ذکر است اطمینان دارم محدودسازی جمهوری اسلامی ایران به منظور ارتقای ضریب امنیتی رژیم اشغالگر قدس صورت می‌پذیرد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگر این پیام آورده است: در راستای حذف آرمان فلسطین از اذهان جهان اسلام برخی حکام منطقه با راهبری رژیم صهیونیستی طرح افزایش خشونت در منطقه را دنبال می‌کنند که از طریق گروهک‌های تروریستی نظیر داعش به مرحله اجرا درآمده است، البته بر همگان واضح و مبرهن است که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی با چه هدفی خلق و اداره می‌شوند و از سوی کدام حکومت‌ها حمایت می‌گردند.

وی اضافه کرده است: اینجانب معتقدم در راستای ضربه زدن بر پیکر مقاومت در منطقه به رهبری ایران اسلامی سرویس‌های جاسوسی و تروریستی منطقه تقسیم کار نموده‌اند، به طوری که برخی از سرویس‌های کشورهای عربی مأموریت ایجاد ناامنی در داخل کشور و سرویس تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی مأموریت ترور و سرویس‌های غربی مأموریت فضاسازی علیه کشورمان را بر عهده دارند، باید دقت داشت در هیچ‌یک از دام‌های سرویس‌ جاسوسی غربی ـ عربی گرفتار نشد.

قریشی تصریح کرده است: چنانچه عرض شد برخی از سرویس‌های عربی در منطقه قصد برهم زدن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را دارند، اعزام تیم‌های انتحاری وابسته به جریان عربی و صهیونیستی داعش و تیم‌های ترور و ناامنی وابسته به گروهک دموکرات که در طی هفته‌های گذشته مورد ضربه جدی سربازان اسلام قرار گرفتند در راستای همین پروژه صورت می پذیرد؛ ملت غیور آذربایجان غربی باید هوشیارتر از گذشته تحرکات مشکوک را دنبال و به آگاهی نیروهای امنیتی و نظامی برسانند.

امام جمعه ارومیه در این بیانیه میافزاید: شکستن قبح رابطه با غاصب در گوشه‌ای از جهان اسلام و در قالب عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورهای منطقه، میدانی است که توسط غربی‌ها طراحی شده تا از این طریق رفته رفته حضور اسرائیل در منطقه را مشروعیت جلوه داده و حذف کامل فلسطین را تحقق بخشد، باید از چنین رفتارهایی در عرصه روابط بین‌‌الملل ابراز انزجار نمود.

این مسؤول در پایان آورده است: با عنایت به مواردی که ذکر شد و بسیاری دیگر از موارد که امکان بازگویی آنها وجود ندارد، به نظر روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که با حضور یکپارچه امت قهرمان نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

قریشی در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن دعوت از همه مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس برای همه هم‌استانی‌های عزیز از درگاه احدیت قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز را مسألت می‌نمایم.

ارسال نظرات