بیانیه سپاه ناحیه طارم به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین است

روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۶۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سپاه ناحیه طارم به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند، مجروح و معلول می‌شوند و یا در سرزمین خود، توسط رژیم اشغالگر به زندان می‌افتند. روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است.

پیام بیدارکننده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) به مسلمانان عالم در رمضان 1399 هجری قمری و ابتکار نامگذاری هوشمندانه آخرین جمعه‌ ماه رمضان به عنوان روز قدس، قبل از هرچیز، اعلام جهانی این واقعیت است که دستان غاصب قطع شدنی است و بیداری و همبستگی همه مسلمانان در مسأله فلسطین تضمین کننده پیروزی آنها بر اهل کفر خواهد بود " وَلَن يَجْعَلَ اللَّـهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا".

در گیرو دار فشار و زنجیر های ناجوانمردانه مشت های گره کرده و قلوه سنگهای که با نیروی مقاومت ، ایثار و شهادت ،آزادگی و ایستادگی چون درختی تنومند هر روز سر سبز تر و پویا تر می گردد گویی اکنون باغستانی شده است که در زیر آن هزاران جوانه به انتظار آفتاب بیدارو زنده مانده اند.

آری این با غستان فلسطین است قلب اسلام که همچنان می تپد تا دیگر هم مسلکان نیز از او نیرو بگیرند.

امروزه ما وحدت اسلامی را نه فقط یک تاکتیک، بلکه راهبردی اسلامی می‌دانیم و در برابر سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌ی استعمار و استکبار در میان شیعه و سنی ایستاده‌ایم. موج توسعه خشونت و کشتار چه به اسم شیعه باشد و چه اهل سنت، تنها یک متهم دارد و آن استکبار است.

جنگ 33 روزه علیه مقاومت اسلامی لبنان و جنگ 22 روزه علیه مردم غزه و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نشان داد که دولت نامشروعی که پایه‌های خود را بر خون مظلومان فلسطینی بنا کرده باشد، قطعاً سست است و حکومت‌های استکباری با ظلم برپا نخواهند ماند. و این آینده مختوم جبهه کفر است.

عراق و افغانستان و یمن و دیگر کشورهای اسلامی که بند اسارت و ظلم استکبار هستند، همچون فلسطین عزیزان این امت هستند و باید برای آزادی‌شان کوشید. از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم تا حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از این مسلمانان اعلام کنند و ندای مظلومیت‌شان را پاسخی در خور دهند.

ملت مسلمان و پیشتاز ایران، همصدا با مسلمانان و آزادگان جهان، روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام‌تر به حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت اسلامی و پشتیبانی مسلمانان غزه که در زیر آتش ظالمانه دشمن هستند، شتافته و با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه در غزه، موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی و وحشت این رژیم و حامیان غربی اش خواهند شد.

سپاه ناحیه طارم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس یاد امام خمینی(ره) را گرامی داشته و بیعت خود را با رهبر عزیزمان تجدید می‌کند و به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهد داد . همچنین نسبت به جریاناتی که بخواهند آرمان آزادی قدس شریف را مخدوش کنند، اعلام انزجار می‌کنیم و آماده اطاعت امر ولی‌امر هستیم.

ارسال نظرات