بیانیه سازمان بسیج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس:

روز جهانی قدس اراده جامعه بین‌الملل علیه جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی است

روز جهانی قدس عرصه جوشش خشم و اراده جامعه بین‌الملل علیه جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان وحشت رژیم نامشروع صهیونیستی در پیشگاه ملت‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۴۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان به مناسبت روز قدس آمده است:

باسمه تعالی

«نَصرُ مِنَ الله وَ فَتحٌ قَریب؛ ازخداوند یاری جویید که پیروزی نزدیک است » سوره مبارکه صف- آیه 13

قدس، قلب تپنده جهان اسلام است و روز قدس، روزی است که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی و ایادی آنان، متحد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. روز جهانی قدس عرصه جوشش خشم و اراده جامعه بین‌الملل علیه جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان وحشت رژیم نامشروع صهیونیستی در پیشگاه ملت‌ها خواهد بود.

در آخرین آدینه ماه مبارک رمضان که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عنوان روز قدس و روز حمایت از ملت ستمدیده فلسطین نامگذاری نمودند، مسلمین جهان برای آزادی اولین قبله مسلمانان و مقابله با توطئه‌های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم همانند سِیلی خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می نمایند.

این حرکت عظیم که نشانگر یکپارچگی امّت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، باعث نگرانی‌های گسترده دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی همراه با برنامه‌ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس در بین مسلمانان شده است که هر ساله با حضور گسترده و پرشور مردم مسلمان جهان توطئه‌های آنان نقش بر آب می شود.

عملکرد تروریست‌های تکفیری وهابی نشان می‌دهد که داعش در پس پرده رژیم صهیونیستی با همراهی رژیم سعودی به شدت نیازمند اختلافات شیعه و سنی هستند. لذا روز قدس فرصتی است که در آن امت واحده اسلامی در کنار یکدیگر در مقابل اشغالگران قدس شریف صف‌آرایی ‌کنند.

در کنار حوادث منطقه‌ای که ضرورت انسجام دنیای اسلام را پیش از پیش پررنگ‌تر کرده است موضوع عدم پایبندی به تعهدات در توافقنامه هسته‌ای موسوم به برجام توسط آمریکا؛ سلب تابعیت روحانی برجسته شیعی شیخ عیسی احمد قاسم توسط دولت بحرین که تحت فرمان رژیم آل خلیفه می باشند بعنوان رویدادهای مهم در روز جهانی قدس جلوه‌گر است.

مردم مسلمان در تمام جهان اسلام برای حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند تا یکبار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و رژیم آل سقوط(سعود) رویکرد ضد استعماری خود را با صدایی رسا و واحد به رخ جهانیان بکشانند.

ما اساتید و مهندسین بسیج کشاورزی و کشاورزان سختکوش غیور استان زنجان در کنار آحاد و اقشار مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی و جهان اسلام در راستای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ یوم‌الله روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ضمن اعلام انزجار از سلطه‌طلبی و خونخواری جهانخواران؛ در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شرکت نموده و به جهانیان اعلام خواهیم نمود که مسجدالاقصی؛ نخستین قبله‌ی مسلمین در چنگال پلید جور و ستم باقی نخواهد ماند و فلسطین آزاد خواهد شد.

رمضان المبارک 1437 - سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

ارسال نظرات