بیانیه مجمع نمایندگان مازندران در آستانه روز قدس:

مبارزه با رژیم صهیونیستی اصول دکترین امنیت ملل و دولت های اسلامی است

مجمع نمایندگان مازندران در آستانه روز قدس با اعلام اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی اصول دکترین امنیت ملل و دولت های اسلامی است ،مردم ولایتمدار مازندران را به راهپیمایی در این روز فراخواند.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۵۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در اطلاعیه مجمع نمایندگان آمده است.

امروز اسلام و مسلمین در پیچ تاریخی قرار دارند و از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیاز مبرم دارند.

روز قدس روز اتحاد مسلمین و روز دفاع از ارزش های اسلامی است. امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی با درک عمیق از آینده جهان اسلام با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس تمامی نگاه ها را به اهمیت دفاع از کیان اسلام و مسلمین جلب کرد.

در ادامه اندیشه جهانی امام خمینی، مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان نیز مسئله قدس و فلسطین را اولویت ا ول جهان اسلام می داند و مبارزه با رژیم سفاک صیهونیزم را از اصول دکترین امنیت ملل و دول اسلامی می دانند.

امروزه جهان چشم خود را به نسل کشی مسلمانان بسته و رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار با همدستی با داعشی هاظلم مضاعفی به مسلمانان مظلوم می کنند.

نمایندگان مردم ولایتمدار و شهیدپرور مازندران در خانه ملت رجاء واثق دارند که باردیگر مردم انقلابی مازندران حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

روز قدس روز تجلی ارزشهای اسلامی است و مردم مازندران پیشگام در دفاع از ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی. پس روز قدس امسال را با شکوهتر از گذشته برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها