یک بسیجی بوشهری با تولید عسل به طرح اقتصاد مقاومتی لبیک گفت

یک بسیجی فعال یایگاه منتظران قائم روستای چارک از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر توانسته با پرورش زنبور وتولید عسل گام موثری در راستای طرح اقتصاد مقاومی بردارد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۹۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات، یکی از بسیجیان پایگاه منتظران قائم  روستای  چارک حوزه الغدیر دشتی استان بوشهر توانسته است در زمینه اشتغال زایی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با راه اندازی کارگاه پرورش زنبور عسل گامی موثر بردارد. 

آقای باقر دشتی متولد 1340 ساکن روستای چارک از توابع شهرستان دشتی می باشد ،وی کارهای متفرقه زیادی داشته است ولی اکنون با وام طرح اقتصاد مقاومتی توانسته است مزرعه ای نمونه در سطح منطقه ای ایجاد کند که تولید و پرورش عسل - کاشت کنار هندی و فروش محصولات آن از نمونه ی آنها است.

 وی می گوید : اگر علف و گیاهان محلی خوب باشد می توان در تابستان هم عسل برداشت کرد مدت باردهی کم ولی 4 ماه هم هست و بطور طبیعی بارگذاری با همان زنبور ها از مهر ماه شروع می شود .
لازم به ذکر است: وی از بسیجیان فعال پایگاه منتظران قائم است که در تمامی مراسم های بسیج حضوری پررنگ دارد و توانسته به عنوان بسیجی موفق در این مورد عمل نماید.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات