برگزاری دومین جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت در زنجان

دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار زنجان و با حضور مدیران دستگاه‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۳۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری این جلسه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنیم.

علی کاظمی با اشاره به ‌اهداف بنياد افزود: احياء، حفظ و ترويج فرهنگ شهادت در جامعه، زنده نگهداشتن ياد و نام شهيدان انقلاب اسلامي و حفظ آثار آنها، تجليل، تكريم ، صيانت و حمايت از خانواده‌هاي معظم شاهد از جمله وظایف این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه‌ها عملکردها و اقدمات خود را در حوزه ایثار و شهادت ارائه دهند، اظهارداشت: همکاری دستگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رفع موانع و مشکلات این خانواده‌ها ثمرات مثبتی را خواهد داشت.

همچنین استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه تشکیل کمیته‌های تخصصی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند کارها را به صورت منسجم پیش ببرد گفت: در وهله اول سعی بر این باشد که این جلسه در شهرستان زنجان نتایج سودمندی به بار آورد تا به مرور در دیگر شهرستان‌ها نیز برای تشکیل این جلسه گام برداریم.

جمشید انصاری از حاضران در جلسه خواست تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خود را به صورت منسجم برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظرات