خبرهای داغ:

"در اوج پرواز" با حضور راوی لشگر خوبان رونمایی شد

کتاب زندگینامه یکی از شهدای نقده با عنوان "در اوج پرواز" با حضور مهدی قلی رضایی راوی کتاب لشگر خوبان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۵۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کتاب "در اوج پرواز" زندگینامه شهید رستم سوادی که به قلم علی حسین فتحی پور به رشته تحریر در آمده عصر روز گذشته (دوشنبه) با حضور فرمانده سپاه ،مسئولین شهری، خانواده شهداء و رزمندگان و مهدی قلی رضائی راوی کتاب لشگر خوبان در سالن فرهنگیان شهرستان نقده رونمایی شد.

مهدی قلی رضایی نویسنده کتاب لشگر خوبان در مراسم رونمایی از کتاب "در اوج پرواز" با گرامی داشتن یاد سردار شهید روحی، وی را شهید گمنام جنگ نامید که عظمت و ابعاد شخصیتش برای نسل حاضر ناشناخته باقی مانده است.

وی با تبیین وضعیت و شرایط سخت جنگ گفت: هر چه از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنیم بر موفقیت هایمان افزوده می شود و هر چه از آن دوران فاصله بگیریم بیشتر در مادیات فرو میرویم.

فرمانده سپاه نقده نیز در این مراسم به تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی و فرهنگی، شناساندن ابعاد شخصیت شهداء را یک ضرورت خواند و از علی حسین فتحی پور گردآورنده و نویسنده کتاب در اوج پرواز که به معرفی شهید رستم سوادی پرداخته است با عنوان "آوینی نقده" معرفی کرد.

پس از رونمایی از کتاب در اوج پرواز به دست پدر شهید سوادی، از سایر کسانی که در به سرانجام رسیدن و انتشار کتاب نقش داشتند تقدیر شد.

کتاب در اوج پرواز در 171 صفحه و 37 فصل از زبان همرزمان و کسانیکه از نزدیک با شهید رستم سوادی در ارتباط بودند روایت شده است.

فصل آخر کتاب به سبک اغلب کتاب های دفاع مقدس، مزین به آلبوم خاطراتی از شهید رستم سوادی است.

شهید رستم سوادی در دیماه سال 66 در ماوؤت عراق بر اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظرات