بازدید همسر شهردار تهران از مرکز حرفه آموزی کوثر شهرری

خبرگزاری بسیج: همسر شهردار تهران از مرکز حرفه آموزی روزانه دخترانه کوثر واقع در شهرستان ری بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۷۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید رحیم فاضلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، گفت: با توجه به روند صعودی و افزایش نرخ آسیب های اجتماعی و به دنبال آن افزایش آمار آسیب دیدگان اجتماعی، ضرورت مسئولیت اجتماعی نهادها، بنگاه های اقتصادی، اصناف و اقشار مختلف مردم در خصوص مشارکت در ساماندهی و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی شامل افراد بی سرپرست، بد سرپرست، خانواده های متکدیان، زندانیان، متواریان و معلولان آشکار می شود. وی ادامه داد: در همین راستا در ماه مبارک رمضان دکتر قالیباف شهردار تهران در بازدید از دو مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست شهید باهنر و مرکز خانه امید بازدید کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات و نیازهای مراکز آشنا شد و گفت: در خصوص حل مشکلات تمهیدات لازم به عمل آید.

فاضلی نژاد افزود: همچنین خانم دکتر مشیر زاده همسر شهردار تهران و مشاور امور زنان شهرداری تهران به همراه کتانباف، شهردار منطقه 20 و معاون امور اجتماعی منطقه، از مرکز روزانه توانبخشی کوثر بازدید کرده و ضمن دلجویی از مددکاران و پرسنل مرکز و آشنایی با مشکلات قول مساعدت و همکاری لازم را داد.

فاضلی نژاد از حسن نظر و تدبیر آگاهانه و توجه به مسئولیت و عنایت مشاور امور زنان شهرداری تهران به مسئولیت اجتماعی در خصوص ساماندهی مراکز و موسسات فعال در حوزه آسیب های اجتماعی قدردانی کرد.

 

 

ارسال نظرات