کارشناس ارشد خانواده در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

افزایش طلاق سفید و بی تفاوتی مسئولان

یک مشاور خانواده بیان داشت: شیوع اینگونه مسائل در جامعه ما به دلیل چشم پوشی های مسئولان از واقعیات جامعه و بی تفاوتی آنها مخصوصاً در حوزه آموزش نسبت به ازدواج و افزایش طلاق در کشور است.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۸۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

سارا گلستانی کارشناس ارشد خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش طلاق در سطح جامعه و دلایل شیوع طلاق سفید اظهار داشت: فرآیند ازدواج و طلاق در جامعه فرآیند سخت و پیچیده ای است چراکه ازدواج و طلاق فقط پیوند و جدایی میان دونفر نیست بلکه بین دو قوم است.

وی افزود: بسیاری از زوج هایی که به این نتیجه می رسند که دیگر به درد هم نمی خورند ترجیح می دهند به صورت رسمی و علنی از یکدیگر جدا نشوند که این مسئله به خیانت های عاطفی در افراد دامن زده و آنها را وارد رابطه سوم و چهارم خواهد کرد.

این مشاور خانواده با اشاره به عواقب و پیامد های طلاق سفید در جامعه اظهار داشت: اولین آسیب طلاق سفید و غیر رسمی متوجه خانواده ها است که فضای مسمومی ایجاد و به عدم ارتباط عاطفی میان اعضا منجر می شود.

گلستانی خاطر نشان کرد: شیوع اینگونه مسائل در جامعه ما به دلیل چشم پوشی های مسئولان از واقعیات جامعه و بی تفاوتی آنها  نسبت به ازدواج و افزایش طلاق در کشور مخصوصاً در حوزه آموزش است.

ارسال نظرات