قسمتی از وصیتنامه شهیدی از روستاهای جنوبی ساری؛

5 توصیه کلیدی شهید ایرج رضایی به مردم/ رنج و سختی از طرف خدا برای مومن ٬ نعمت است

شهید والامقام ایرج رضایی خرم آبادی در سن 17 سالگی 5 نکته را برای مردم، خانواده و دانش آموزان و خواهرانش وصیت کرد که سازنده و راهنمای ارزشمندی برای زندگی عزتمندانه است.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۲۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهید ایرج رضایی نام پدر عبدالله، تاریخ تولد 1348/06/10 ، تاریخ شهادت 1365/12/13 ، محل تولد خرم آباد باکر دودانگه ، محل تحصیل و سکونت سوادکوه .

قسمتی از وصیت نامه شهید رضایی:

سخن اول با امت حزب الله این است که بنا بر این آیه ی قرآن کریم : « وقاتلواهم حتی لاتکون فتنة » ( با دشمنان دین خدا بجنگید تا فتنه از زمین گرقته شود ٬ با تمامی کفار و مشرکان بجنگید .

اگر عده ای می گویند که این جنگ ٬ جنگ با یک کشور مسلمان دیگر است ٬ بسی نادان هستند .چون جنگی که ما بنا به وظیفه خود مشغول آن هستیم ٬ جنگ با یک کشور مسلمان نیست ٬ بلکه جنگ با کافر و مشرک خداست که مسلمانان ایران را به خاک و خون کشیده و خواهران ما را زنده به گور کرده اند . کجای این دولت بعث عراق اسلامی است ؟

شما ای پدر و مادر عزیز ! من بر سر این دو راهی فکر کردم که درس بخوانم یا به جبهه بروم ؟ آخر نتوانستم جبهه را ترک کرده و درس بخوام . وقتی که کشور در حال جنگ باشد , به نظر من رفتن به جبهه بهتر از درس خواندن است .

ای دانش آموزان ایران مخصوصا همکلاسی های خودم ! پیامم این است : حالا که به دلایلی از جبهه رفتن معذور شدید ٬ در پشت جبهه برای این انقلاب بپا خیزید و با مشکلات بسازید که اگر کسی عاشق خدا باشد باید سختی های از طرف خدا را هم با آغوش باز بپذیرد . رنج و سختی از طرف خدا برای مومن ٬ نعمت است .

شما ای خواهرانم ! حجاب خود را رعایت کرده و در مرگ من هرگز گریه نکنید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها