مدیر اجرایی کافه رستوران فانوس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

رستوران فانوس با فضایی معنوی و سالم میزبان خانواده های مذهبی

مدیر اجرایی کافه رستوران فانوس گفت: ما هم مشتری برای غذای سالم و هم برای فضای سالم داریم و در این فضا، ما فقط خانم هایی که حجاب برتر دارند را پذیرا هستیم و حتی خانم هایی بودند که حجاب چادر نداشتند و هنگامی که از شرایط فانوس مطلع شدند رفتند و با چادر برگشتند چون که فضای اینجا را دوست دارند.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۲۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
سید توحید موسوی مدیر اجرایی مجموعه کترینگ و کافه رستوران فانوس در گفتگو باخبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج درباره انگیزه و هدف راه اندازی رستوران فانوس گفت: فانوس الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی است و هدف ما این بود که فضای سالم و معنوی را برای حضور خانواده های مذهبی فراهم کنیم.

وی افزود: در رستوران فانوس، بعد جسمانی کار نیز برای ما خیلی اهمیت دارد و غذای سالم که منطبق بر طب اسلامی است، در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

موسوی خاطرنشان کرد: کافه رستوران فانوس سه ماه است که راه اندازی شده است و در این مدت با کوچکترین تبلیغات، خاواده های مذهبی خیلی استقبال خوبی کرده اند و هر شب با رزرو قبلی، کافه پر می شود.

وی ادامه داد: ما هم مشتری برای غذای سالم و هم برای فضای سالم داریم و در این فضا، ما فقط خانم هایی که حجاب برتر دارند را پذیرا هستیم و حتی خانم هایی بودند که حجاب چادر نداشتند و هنگامی که از شرایط فانوس مطلع شدند رفتند و با چادر برگشتند چون که فضای اینجا را دوست دارند.

موسوی تصریح کرد: گنجایش کافه رستوران فانوس حدود 60 نفر است و باید بگویم که این مجموعه زیر نظر سازمان سراج است و اینجا پاتوق خانواده های انقلابی است.

وی تاکید کرد: همه کارکنان اینجا با وضو کار می کنند و کسانی که به اثر وضعی این اتفاق اهمیت می دهند می دانند که در مجموعه رستوران های موجود، با وضو بودن خیلی مهم است و خوشبختانه همه کارکنان اینجا با اشتیاق همه مسائل اسلامی را رعایت می کنند و حتی دو نفر از دوستان ما در این کافه رستوران، حوزوی هستند.

این رستوران جنب ایستگاه مترو طرشت کوچه رئیسی پلاک 3 میزبان خانوادگی بچه های انقلاب اسلامی  است.


ارسال نظرات