خبرهای داغ:
فرماندار پلدشت خواستار شد

ضرورت تسریع در روند اجرای سد کرم آباد پلدشت

فرماندار پلدشت بر ضرورت تسریع در روند اجرای سد کرم آباد پلدشت تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۱۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکبر عبدالله‌نژاد گفت: با توجه به بالا بودن آمار اشتغال در بخش کشاورزی و دامداری، کشاورزی و دامداری در استان آذربایجان غربی و شهرستان پلدشت پایه و اساس اقتصاد به شمار می‌رود.

وی بر توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و اذعان داشت: با توسعه بخش کشاورزی در روستاها می‌توانیم تا حد قابل توجهی از مهاجرت روستاییان به شهرهای این شهرستان جلوگیری کنیم.

فرماندار پلدشت به ظرفیت‌های شهرستان پلدشت در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: این شهرستان در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های بیشماری است که در این خصوص داشتن منابع آبی و خاکی متعدد از آن جمله هستند.

این مسؤول به سدکرم آباد پلدشت اشاره و اعلام کرد: در صورت بهره‌برداری از این سد که کلنگ آن به زمین زده است، بخش قابل توجهی از اراضی پلدشت به وسعت 19 هزار و 250 هکتار از آب بهره‌مند خواهند شد.

عبدالله‌نژاد با تاکید بر تسریع در روند اجرای سد کرم آباد، خاطرنشان کرد: برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه 900 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که با پیشرفت فیزیکی، شاهد تزریق این مبلغ خواهیم بود.

فرماندار پلدشت با اشاره به مزایای بهره‌مندی از سد کرم آباد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از سد کرم آباد شاهد اشتغال 15 هزار نفر خواهیم بود و علاوه بر این بخش کشاورزی پلدشت نیز رونق بیشتری به خود خواهد گرفت.

ارسال نظرات