خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

احداث یک باب منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی در روستای رامیشان

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از احداث یک باب منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی در روستای رامیشان با اعتبار 450 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۵۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی کبودراهنگ در راستای محرومیت زدایی، کمک به عمران و آبادانی و خدمت رسانی به محرومین علاوه بر طول سال در ماه مبارک رمضان نیز مشغول به فعالیت در عرصه‌های مختلف جهادی هستند .

وی افزود: یک تیم از گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ با اعزام به روستای رامیشان این شهرستان در حال احداث یک باب منزل مسکونی برای خانواده کم برخوردار این روستا هستند .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه محل زندگی این خانواده روستایی بسیار نامناسب بوده و فرد قادر به ساخت و مرمت خانه خود نبود، خاطرنشان کرد: اعضای بسیجی یکی از پایگاه‌های مقاومت در صدد حل مشکل مسکن ایشان شدند به طوری که تلاش‌های فراوانی برای تامین اعتبار از خیرین و ادارات اجرایی انجام شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود اعتبار مورد نیاز گروه جهادی برای تکمیل این پروژه 450 میلیون ریال شود، گفت: بسیج همواره این مولود و نهاد مقدس انقلاب در تمام زمینه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی پیش‌گام بوده و هر زمانی احساس کند که نیاز به استفاده از ظرفیت عظیم خود جهت خدمت به کشوراست وارد شده که نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقس و بعد از آن است .

بداغی استفاده از ظرفیت جوانان در قشرهای مختلف بسیج مانند بسیج دانشجوئی، دانش آموزی، محلات و متخصصین در اوقات فراغت را جهت فعالیت‌های مختلف عمرانی، محرومیت زدائی و خدمات‌رسانی را از برنامه‌های بسیج در قالب اردوهای جهادی برشمردند و گفت: سال گذشته نیز همزمان با ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین و اهالی روستا، کمیته امداد و تلاش جهادگران بسیجی یک واحد احداث و تحویل افراد کم درآمد شهرستان کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات