حملات هوایی به مواضع تروریست‌ها در حلب

همزمان با حملات سنگین هوایی سوریه و روسیه به حومه شمالی و شرقی شهر حلب واقع در شمال سوریه، نیروهای مقاومت و ارتش سوریه به‌سمت مواضع بمباران شده پیشروی کردند.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، جنگنده‌ها و بالگردهای ارتش سوریه و روسیه شب گذشته در 15 نوبت به‌شدت مواضع تروریست‌ها را در جبهه حلب شرقی هدف قرار دادند.

در جریان این حملات ناحیه‌های «بنی‌زید»، جاده «الکاستیلو»، اردوگاه «حندرات» و «مزارع الملاح» در حومه شمالی حلب هدف قرار گرفتند و نیروهای سوریه به‌سمت مناطق بمباران شده پیشروی کردند.

یک منبع میدانی به تسنیم، گفت بخشی از گروه‌های تروریستی زیرمجموعه گروهک «نورالدین الزنکی» از محله بنی‌زید عقب نشینی کردند و خسارت‌های زیادی را متحمل شدند.

‏همچنین دو منطقه «اللیرمون» و «حریتان» نیز هدف حملات هوایی سنگین قرار گرفتند.

محله «بنی‌زید» واقع در شهر حلب از مهمترین مناطقی است که گروه‌‌های تکفیری طی 4 سال گذشته در آن حضور دارند و 15 هزار شهروند سوری در این مناطق به‌دست تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

در همین رابطه ارتش سوریه موفق شد 10 مجموعه مسکونی را در محله «الزهراء» آزاد کند و درگیری‌ها از شب گذشته با گروه‌های تروریستی در مناطق «بنی‌زید ــ شیحان» و «جمعیة الزهراء» واقع در اطراف مسجد «الرسول الاعظم» در شهر حلب ادامه دارد.

عملیات نظامی در این مناطق ساعاتی بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در مورد اهمیت نبرد حلب برای محور مقاومت آغاز شد. نصرالله تأکید کرد که نبرد حلب یک «نبرد راهبردی بزرگ» است.
ارسال نظرات