نوروزی: فیش‌های حقوقی نجومی از بی‌نظمی و بی‌نزاکتی مدیران است/ تفکر انقلابی و عمل بسیجی علاج مشکلات

نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و رباط‌کریم با بیان اینکه عقب افتادگی‌ها و مشکلات موجود نتیجه بی نظمی و بی نزاکتی برخی مدیران است نه تحریم‌ها، گفت: راه حل مشکلات انقلابی فکر کردن و بسیجی عمل کردن است.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۷۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
به گزارش بسیج به نقل از پرندپرس، حجت الاسلام حسن نوروزی در دومین جلسه دیدار خود با شهروندان پرند در جمع مردم شهرک آفتاب حاضر شد و از نزدیک مسائل، مصائب و مشکلات این شهرک را از زبان ساکنین شهرک آفتاب شنید. 


فیش‌های نجومی از بی نظمی و بی نزاکتی مدیران است
نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان، رباط‌کریم و پرند، با اشاره به اینکه کشور ما پر از نعمت‌های خدادادی است و در این کشور هیچ چیز کم نداریم و حتی تحریم برای ما مشکل جدی به شمار نمی آبد، افزود: مشکلات ما تنها و تنها از بی نظمی، بی نزاکتی و اهمال مدیران برخی دستگاه‌هاست.

فکر و عمل بسیجی راهکار حل مشکلات
نوروزی به موضوع فیش‌های چند میلیونی اشاره کرد و گفت: وقتی این بی نظمی‌ها تداوم پیدا می‌کند حاصلش می شود فیش‌های چند میلبونی برخی مدیران که این روزها در رسانه‌ها همه شنیده اید. 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بر شمردن فضیلت‌های انقلابی بودن و بسیجی عمل کردن اظهارداشت:  برخی انقلابی بودن و بسیجی عمل کردن را در پوشیدن یک دست لباس نظامی و شرکت در دعای ندبه و کمیل می دانند، غافل از اینکه انقلابی بودن و بسیجی عمل کردن در این است که مدیران از تمام توان خود به بهترین شکل برای خدمت به مردم استفاده کنند و حقوق‌های دریافتی آنان با درآمد ماهیانه مردم همخوانی داشته باشد.

وی افزود: متاسقانه امروز برای ورود به اتاق برخی از مدیران باید هفت خوان را رد کنی و با گذشتن از چند منشی به اتاق آقای مدیر برسی در حالی که درب اتاق مدیر انقلابی و بسیجی با همیشه به روی مردم باز باشد.

نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم، بهارستان و پرند افزود: اگر بسیجی فکر کنیم و بسیجی عمل کنیم هیچ کاری روی زمین نخواهند ماند.

وی با اشاره به عدم افتتاح بیمارستان شهرگلستان، تصریح کرد: این بیمارستان تنها به دلیل نداشتن گاز افتتاح نشده که خوشبختانه در بازدیدی که از این بیمارستان داشتم این مشکل مرتفع شد. البته که در این موضوع مدیران کمکاری کرده اند.

نوروزی خطاب به اعضای شورای پرند، گفت: در جلسه ای که با شما داشتم داشتم  مصوباتی داشتیم که هر کدام از اعضا موظف به پیگیری یک موضوع شدند.  چنانچه در پیگیری این مصوبات کوتاهی کنید بدانید که در دوره آینده عضو شورا نخواهید بود و بنده با هر گونه کمکاری مخالفم و مقابل ان می ایستم.

دادگستری پرند هفته آینده آفتتاح می‌شود
 عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه دادگستری پرند طی هفته آبنده افتتاح می‌شود، افزود: یکی از شاخصه های شهرستان شدن فعال کردن ادارات در پرند است که به فضل خدا به زودی اتفاقات مباریک در شهر خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه مدیران اسبق عمران بسیار در این شهر ضعیف عمل کرده اند، گفت: سرکلانتری و حوزه مقاومت بسیج هم به زودی در پرند راه اندازی می شود. 

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی پرند متعلق به پرند است، گفت: ظرفیت اشغالزایی این شهرک باید در اختیار نیروی کار پرند باشد  و این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کنیم. 

وی همچنین از افتتاح خانه‌های سلامت و مرکز بهداشت پرند خبر داد و گفت: بنا شده است که شرکت عمران زمینی را در به ارزش 8 میلیارد تومان برای خردی تجهیزات آتش نشانی در اختیار شهرداری قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم، بهارستان و پرند همچنین از رایزنی با سرمایه گزاران اتریشی برای ساخت بیمارستان ها هزار تختخوابی و 330 تختخوابی در پرند خبر داد و گفت: این موضوع در حال حاضر برای شیراز مطرح است که با توجه به اینکه پرند 4 راه ارتباطی کشور است این پیشنهاد را برای پرند داده و پیگیر آن هستیم. 

وی همچنین از ساخت حوزه علمیه خواهران در پرند خبر داد. 
انتهای پیام/ 

  

ارسال نظرات