خبرهای داغ:

خدمت به محلات کم برخوردار، توسعه غرب و جنوب تبریز

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در جمع شهردار و مدیران منطقه 7 این کلان شهر با اشاره به تاثیرگذاری خدمات این منطقه در توسعه غرب و جنوب تبریز گفت: ماموریت‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری منطقه 7، خدمت‌ به محلات کم‌برخوردار و تقویت زیرساخت‌ شهرک‌های تازه‌تاسیس را به صورت توام در بر گرفته است.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۶۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این‌که توفیق خدمتگزاری در مناطق کم‌برخوردار را باید قدر بدانیم، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، آرمانی است که از حیث تعالیم دینی و همچنین افزایش کارایی اداری، یک الگوی مهم مدریتی است.

وی بیان کرد: لمس مشکلات شهروندان، مسئولان را با واقعیت اصلی مشکلات شهر آشنا خواهد ساخت، از این رو دیدار چهره‌به‌چهره با آحاد مردم، باید در نهایت صبر و محبت مورد توجه مدیران قرار گیرد.

نجفی با اشاره به مشکلات این منطقه اظهار داشت: در سه سال گذشته، اجرای برنامه‌های مهم عمرانی در این منطقه، با نقش‌آفرینی مناطق معین و تزریق بخشی از درآمد مناطق برخوردار به این منطقه، مورد توجه قرار گرفته است؛ با این حال، این منطقه باید افزایش کمی و کیفی طرح ‌های عمرانی،فرهنگی و خدماتی را با ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی پیگیری کند.

وی ادامه داد: در کنار موضوعات عمرانی، باید طرح های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های ورزشی، خانه سلامت و پارک‌ها و بوستان‌ها، در متن رویکردهای منطقه ۷ قرار بگیرد.

شهردار تبریز در ادامه بازدیدی نیز از مراحل آماده‌سازی پارک بانوان در ورودی شهرک اندیشه داشت و گفت: ایجاد امکانات ورزشی و برگزاری برنامه‌های بانشاط فرهنگی و اجتماعی، نقش اصلیدر محتوای برنامه‌های آتی این پارک خواهد داشت.

پیش از سخنان شهردار تبریز، مولاخواه شهردار منطقه ۷ تبریز گزارشی از روند تحقق بودجه و مشکلات و برنامه‌های آتی این منطقه ارایه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها