خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه فامنین خبر داد

افتتاح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه بسیج فامنین

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه فامنین از افتتاح طرح جوانه‌های صالحین همزمان با سراسر استان در 36 پایگاه مقاومت و 5 حوزه مقاومت در فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۵۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

حجت‌الاسلام محمود رضایی در گفتگو با خبرنگار بسیج در فامنین اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین همزمان با سراسر استان در 36 پایگاه مقاومت و 5 حوزه مقاومت در فامنین افتتاح شد.

وی افزود: طرح جوانه‌های صالحین به صورت رایگان با شعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برگزار شده و برنامه‌های ویژه‌ای در سطوح مختلف سنی دارد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه فامنین بیان کرد: از جمله برنامه‌های این طرح ترویج سبک زندگی اسلامی، برگزاری اردوهای علمی وتفریحی،کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، برگزاری نشست‌های علمی و آموزشی، محافل انس با قرآن کریم و بازدید از اماکن دینی و زیارتی است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری طرح جوانه‌های صالحین حفظ و انسجام حلقه‌های صالحین و هویت‌بخشی و تربیت نیروهای مستعد انقلابی است.

رضایی خاطرنشان کرد: برای کیفیت بخشی به این طرح اکیپ‌های سرکشی در قالب 6 اکیپ برنامه‌ریزی شده که برنامه‌های خود را از 30 خرداد سال جاری آغاز کرده‌اند و روزانه از کلاس‌ها به صورت میدانی بازدید به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات