خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در اشنویه برگزار شد

با همت مسئولین و مردم شهرستان اشنویه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای درگیری های اخیر در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۶۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام حیدر کوثری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیزان گفت:خون شهیدان است که باعث شده از اوایل انقلاب تاکنون با وجود شرارت ها و توطئه های دشمنان هیچ آسیبی به این کشور نرسد و این خون ها انقلاب اسلامی را تا عصر ظهور بیمه خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه افزود: ضدانقلاب با شعار حمایت از ملت کرد به مردم کرد خیانت می کند و با هوشیاری و بصیرت مردم منطقه شاهد زمین گیر شدن دشمنان هستیم.

امام جمعه شهرستان اشنویه در این مراسم گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز امنیت ما رو مورد هدف قرار دادند و تمام امکانات مادی معنوی و رسانه ای را بکار گرفته اند تا در بین اقوام اختلاف بیندازند.

ماموستا مصطفی خاتمی ادامه داد: در این چند روز اخیر شبکه های رسانه ای غرب از جمله بی بی سی با ارائه اخبار نادرست در مورد اتفاقات اخیر اوج کینه توزی و عداوت خود را با مردم بزرگ ایران و نظام اسلامی نشان دادند.

ارسال نظرات