خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان خوي:

مصلي امام خميني محل اجراي مانور امر به معروف در 15رمضان است

مانور امر به معروف ونهي از منکر در15رمضان همزمان با سراسر كشور در شهرستان خوي نير برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۲۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام شکوری در جلسه هماهنگی مانور امر به معروف و نهی از منکر که به صورت کشوری عصر روز 15 رمضان مصادف با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد طی سخنانی اظهار داشت :رسولخدا(ص) می فرماید زمانی که امت من به امر به معروف و نهی از منکر بی اعتنا شدند شیپور جنگ با خدا را نواخته اند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مانور ابلاغی با ترکیبی که صورت خواهد گرفت بسیار کار خوب و به موقع هست چون موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حد تذکر لسانی یک دستور قطعی و همگانی الهی است و مقدم بر تمامی دستورات بشری.لذا هر نوع بهانه و عذرتراشی در این زمینه قطعا پذیرفته نیست.

وی گفت: این قبیل کارهای پسندیده چندین آثار مثبت دارد از قبیل اینکه انسانهای متدین و دلسوز به ارزش های دینی امیدوار می شوند و دشمنان احساس می کنند که هنوز غیرت دینی در جامعه وجود دارد و مخالفین نظام احساس می کنند در میان مجموعه های نظام یک نوع وحدت و هماهنگی وجود دارد و روزه خواران احساس ناامنی می کنند.

لازم به یادآوری است که پس از تبادل نظر اعضای جلسه تصمیمات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر مانور امر به معروف و نهی از منکر اتخاذ گردید.

ارسال نظرات