فرماندار شهرستان اشنویه گفت: ۹۰ درصد از واحدهای مسکن مهر اشنویه تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اسعد خضری به تشریح آخرین وضعیت مسکن مهر شهرستان اشنویه پرداخت و اظهار داشت: 90 درصد از واحدهای مسکن مهر این شهرستان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی گفت: بهره‌برداری از 10 درصد دیگر نیز به سبب مشکل مالی مدیرعامل این پروژه به تعویق افتاد که در حال حاضر این مشکل رفع و در حال آماده‌سازی واحدهای باقی‌مانده هستیم.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر اشنویه در 8 گروه 4 طبقه و هر طبقه دارای 4 واحد هستند خاطرنشان کرد: خوشبختانه به سبب اینکه این پروژه در اراضی چسبیده به شهر اجرا شده است مشکلی از نظر بهداشتی، آموزشی و رفاهی وجود ندارد.

خضری تصریح کرد: با وجود اینکه فضای آموزشی برای ساکنان مسکن مهر اشنویه وجود دارد ولی زمینی برای ایجاد اماکن آموزشی در نزدیکی مسکن مهر در نظر گرفته شده و با تامین بودجه آن احداث می شود.

فرماندار اشنویه به طرح مصوب و اجرایی سفر رئیس جمهوری به آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر مطالباتی از قبیل حل مشکلات مردم شهرستان اشنویه در حوزه آب، کشاورزی، فضاهای آموزشی و ورزشی به رئیس جمهور ارائه شد که در نهایت منجر به تصویب پروژه بهسازی نظامی ارومیه-اشنویه شد.

وی گفت: برای بهسازی این جاده پرپیچ و خم به طول 75 کیلومتر 55 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و مقرر شد تا 2 سال دیگر آماده بهره‌برداری شود.

ارسال نظرات