رئیس کمیته امداد ایجرود:

320 خانواده تحت حمایت طرح مفتاح الجنه قرار می گیرد

20 خانواده توسط مسئولین شهرستان و 300 خانواده توسط کمیته امداد شهرستان تحت حمایت این طرح در طول ماه مبارک رمضان قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۳۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) ایجرود با بیان اینکه چهارمین طرح مفتاح الجنه با حضور خیرین و مسئولین که رکن اصلی اجرا این طرح می باشد ، گفت: 20 خانواده توسط مسئولین شهرستان و 300 خانواده توسط کمیته امداد شهرستان تحت حمایت این طرح در طول ماه مبارک رمضان قرار می گیرند.

حسن سهرابی با بیان اینکه هر سال بمناسبت ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه در شهرستان ایجرود برگزار می شود، افزود: امسال طبق برنامه ریزی های انجام شده به دیدار سرپرستان بیمار-زمین گیر- باحضورحامیان و اهداء سبد کالا به دلجویی از خانواده ها می پردازیم.

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال اجرای طرح مفتاح الجنه می باشد، اظهار کرد: دلجویی از مدد جویان بیمار و شرایط سخت، دیدار چهره به چهره حامیان، خیران و مسئولین شهرستان، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی جهت رفع مشکلات اساسی خانواده ها از اهداف کلی اجرای این طرح می باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجرود با تاکید بر اینکه این طرح جهت مشارکت های مردمی طراحی شده است،بیان کرد: مسئولین اداری که دستی جهت حل و فصل نمودن مشکلات اساسی خانواده ها دارند از جمله مسکن، درمان، جهیزیه، از این طریق مشارکت های چشمگیری دارند.

سهرابی با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه در واقع گشوده شدن در بهشت به روی کسانی است که خیر و حامی هستند، ادامه داد: در جهت رفع نیازمندیهای محرومان و مستمندان که بیشتر حول محور درمان،سالمندان و ایتام می باشد که در ماه مبارک رمضان، درولادت امام حسن مجتبی(ع) و شبهای قدر صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی انجام می گیرد، اضافه کرد: حامی یابی برای فرزندان ایتام، اجرای طرح مفتاح الجنه برای بیماران و سالمندان، طرح شفا برای بیماران صعب العلاج، دیدار چهره به چهره حامی با ایتام، پدران آسمانی در راستای برآورد ساختن آرزوهای ایتام برای فرزندان از طریق حامی، اطعام افطاری، طرح شوق زیارت که از طریق مشارکت های مردمی مددجویان در شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند، طرح کوثر که به منظور تهیه جهیزیه به نوعروسان است، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای خانواده های تحت حمایت، جمع آوری فطریه از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجرود در طول ماه مبارک رمضان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در این طرح حضور خیرین و مسئولین رکن اصلی اجرا طرح می باشد، تصریح کرد: با حضور مسئولین مشکلات اساسی بررسی و راهکارها و کمک های لازم در حداقل زمان شامل حال خانواده ها می شود وبا حضور خیرین و حامیان مشکلات مادی حل می شود.

سهرابی با بیان اینکه حامیان و خیران بدلیل دیدار چهره به چهره استقبال بی نظیری از این طرح دارند،گفت: در سال گذشته از 29 خانوار دلجویی شد که 14 میلیون و 400 هزارتومان میزان کمک های خیرین در قالب طرح مفتاح الجنه بود.

ارسال نظرات