مسئول روابط عمومی سپاه قائم شهر:

محفل انس با قرآن موجب ترویج معارف و ارزشهاست

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اولین محفل نورانی انس با قرآن کریم در نمازخانه سپاه قائم شهر با حضور سربازان و پاسداران این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۳۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اولین محفل نورانی انس با قرآن کریم در نمازخانه سپاه قائم شهر با حضور سربازان وپاسداران این ناحیه برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه قائم شهر هدف از برگزاری محفل قرآنی را ترویج و تعمیق معارف وارزشهای ناب کتاب وحی وایجاد روحیه معنوی وفضای روحانی بیان کرد و گفت: به فرمایش حضرت علی(ع) قرآن همانند اقیانوسی است که عمق ندارد لذا در این ماه مبارک بهره برداری از معارف کتاب وحی بسیارفرصت مناسب وارزنده ای است تا با تلاوت کلام وحی دلها جلا یابد.

مقداد ذبیحی  افزود : اجرای این محفل قرآنی ازبرنامه های ابلاغی سپاه بوده که در فصول سال با برنامه ریزی وهماهنگی با مسئول نمایندگی ولی فقیه وبا دعوت از قاریان ممتاز وگروههای همخوانی وتواشیح مطرح شهرستانی واستانی برای پایوران وسربازان به اجرا در می آید.

در این محفل قرآنی قاریان سعید دهنوی،محمد هاشمی وگروه تواشی وجمع خوانی بشارت از شهرستان جویبار به قرائت واجرای برنامه پرداختند.
 
انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها