معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:

بیانیه سردار سلیمانی محاسبات غرب را برملا کرد

ترقی گفت: غربی ها تصمیم گرفتند که کشورهای بیشتری را در مقاومت وارد کنند و از تغییر آقای امیرعبداللهیان می خواستند به عنوان یک فرصت برای اهداف خودشان استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۳۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره بیانیه سردار قاسم سلیمانی در حمایت از رهبر شیعیان بحرین و در فاصله کمتر از 3 روز پس از برکناری امیرعبداللهیان توسط وزیر امور خارجه، اظهار داشت: تغییر آقای امیرعبداللهیان موجب برداشت غلطی در غربی ها و ائتلاف سعودی اسرائیلی در منطقه شد و آنها تصور کردند که مفهوم این تغییر یعنی سیاست هایی که جمهوری اسلامی تاکنون در قبال مسائل منطقه به ویژه سوریه و عراق و بحرین اتخاذ کرده است، تغییر می کند.

وی افزود: غربی ها تصمیم گرفتند که کشورهای بیشتری را در مقاومت وارد کنند و از تغییر آقای امیرعبداللهیان می خواستند به عنوان یک فرصت برای اهداف خودشان استفاده کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: موضعگیری سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی غربی ها و ائتلاف سعودی اسرائیلی را برملا کرد، لذا سردار سلیمانی با این پیام، تغییر استراتژی جبهه مقاومت در منطقه را برای دشمنان تببین و به آنها گوش زد کرد که مقاومت در منطقه به شکل یک ارتش واحد حرکت می کند.
ارسال نظرات