نماینده مردم دزفول در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

دولت هیچ بودجه ای برای حل مشکل ریزگردها در نظر نگرفته است

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: نمایندگان مجلس نهم در کمیسیون تلفیق بودجه، بودجه ای را برای حل مشکل ریزگردها در نظر گرفتند اما در سال 95 با اصرار دولت این بودجه حذف شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۵۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

عباس پاپی زاده بالنگان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ورود مجدد پدیده گرد و غبار و ریزگردها به کشور و بهانه تراشی های بعضی از مسئولان ذیربط در این خصوص اظهار داشت: بحث ریزگردها موضوعی فراملی بوده و فقط با گفتگو کردن حل نمی شود.

وی افزود: مشکلات زیست محیطی همچون گرد و غبار و ریزگردها که چند سالی است مردم کشور را با بحران مواجه کرده است نیاز به عزم جدی مسئولان و برنامه منسجم کوتاه مدت و بلند مدت و البته بودجه دارد که متأسفانه دولت هیچ بودجه ای برای این مسئله نداده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس نهم در کمیسیون تلفیق بودجه، بودجه ای را برای این مسئله در نظر گرفتند اما در سال 95 با اصرار دولت این بودجه حذف شد.

پاپی زاده بالنگان با انتقاد از بهانه تراشی های مسئولان برای حل مشکلات زیست محیطی همچون گرد و غبار بیان داشت: در بحث ریزگردها نمی شود فقط منتظر نزولات آسمانی بود بلکه این مشکل نیاز به اقدامات جدی و بودجه دارد که دولت هم بودجه ای برای این مسئله اختصاص نداده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار