نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

علل کاهش رشد علمی کشور چیست؟

بشیری گفت: مدیریت دانشگاه با پوز روشنفکری در جامعه ما جواب نمی دهد و هرچه در زمینه های علمی با تکیه بر ارزش های اسلامی و انقلابی پیش برویم موفق خواهیم شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۳۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

فرهاد بشیری، نماینده مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کاهش رشد علمی کشور در دولت یازدهم گفت: نزدیک به سه سال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد و موقع آن رسیده تا تمام دستگاه های اجرایی از آموزش عالی گرفته تا سایر وزارت خانه ها گزارشی از عملکرد خود به مردم ارائه کنند.

وی افزود: آموزش کشور، وضعیت مسکن مهر،راه سازی، رویکرد اقتصادی دولت و... از مواردی است که مورد پرسش ملت است و مسئولان باید پاسخ دهند.روندی که دولت در حوزه علمی و حتی سایر بخش ها پیش گرفته بسیار کند است بر همین اساس ما در زمینه رشد علمی از سرعت مناسبی برخوردار نیستیم.

بشیری عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید و مسئولان دانشگاهی بر سرعت رشد و پیشرفت علمی کشور تأکید کردند و متأسفانه دولت نتوانسته این هدف را محقق کند.

وی اظهار کرد: برخی فکر می کنند با احساسات می شود کشور را اداره کرد درحالی که برای پیشرفت و رشد علمی دانشگاهی باید انقلابی فکر ودلسوزانه عمل کرد.

بشیری تصریح کرد: مدیریت دانشگاه با پوز روشنفکری در جامعه ما جواب نمی دهد و هرچه در زمینه های علمی با تکیه بر ارزش های اسلامی و انقلابی پیش برویم موفق خواهیم شد و هرچه از نگاه امام راحل و امام خامنه ای و آرمان های انقلاب فاصله بگیریم نتیجه معکوس می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره در صدد جنجال سازی و توقف رشد علمی کشور است لذا باید مراقب رگه های انحرافی دشمن بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار