صدای دانشگاه از شبکه رادیویی دنا پخش می شود

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در راستای تفاهم‌نامه فی مابین شبکه دنا و دانشگاه یاسوج، به زودی برنامه رادیویی «صدای دانشگاه» در صدا و سیمای استان تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۱۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

در دیدار معاون و مدیران تولید و پخش صدای جمهوری اسلامی ایران مرکز استان با رئیس دانشگاه یاسوج بر تولید و پخش ویژه برنامه دانشگاهی تاکید شد.

رئیس دانشگاه یاسوج در این دیدار گفت: در عصر کنونی ضرورت تعامل سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی با رسانه‌های قوی و قابل اعتماد برای پیشبرد اهداف سازمانی، امری غیرقابل اجتناب است.

محمودرضا رحیمی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان، رسالت خود را در تأثیرگذاری مثبت بر محیط پیرامونی خویش می‌بیند ابراز داشت: بدون شک اهداف عالیه هر دانشگاهی، ترویج و تبلیغ فرهنگ علم‌آموزی و دانش‌اندوزی است.

وی با اشاره به سخن رهبر فقید انقلاب که صدا و سیما را دانشگاه عمومی خواند، اظهار داشت: صدا و سیما باید در کنار ارگان‌ها و سازمان‌های آموزشی و فرهنگی باشد که بحمدالله این توان و اعتماد در رسانه ملی وجود دارد.

در این دیدار معاون صدای سازمان صدا و سیمای استان به تبیین جایگاه دانشگاه در جامعه پرداخت و این نهاد آموزشی و فرهنگی را محور و مبدا تحول در جامعه عنوان کرد.

علی صابری‌جو مدیر تولید صدای شبکه دنا نیز در این دیدار، ظرفیت دانشگاه یاسوج در تولید محتوا برای صدا و سیما به ویژه رادیو را ارزشمند خواند و خواستار استفاده از توان بالای دانشگاه در تولید برنامه‌های رادیویی شد.

در پایان این دیدار در راستای تفاهم‌نامه دانشگاه یاسوج و صدا و سیمای استان، تولید و پخش برنامه صدای دانشگاه در آینده نزدیک مورد توافق قرار گرفت.

ارسال نظرات