خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد خبر داد

گردهمایی 1000 نفری بانوان اسدآبادی در هفته عفاف و حجاب

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه ادارات باید در خصوص عفاف و حجاب با قوت وارد شوند، گفت: یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، گردهمایی یک هزار نفری بانوان محجبه در شهرستان است.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۶۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در حرم حضرت امام (ره) اظهار داشت: مثام معظم رهبری در خصوص نظام سازی اجتماعی به چهار شاخصه اصلی با استدلال آیات و روایات اشاره کردند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال برای کسانی که به آنها وعده نصرت داده شرطی مقرر کرده است با اشاره به آیه «الذين ان مکناهم في الارض اقاموا الصلاة و آتوا الزکاة وامروا بالمعروف و نهوا عن المنکر ولله عاقبة الامور» افزود: خداوند در این آیه چهار شاخص برای مومنان که قدرت در اختیار آنها قرار می‌گیرد چهار شاخص اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر بیان می‌کند.

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: امر به معروف از دیدگاه مقام معظم رهبری علاوه بر تذکر در مسائل فرعی دینی، عبادت است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند امر به معروف اعتلای فرهنگ، سلامت محیط اخلاقی، سلامت محیط خانوادگی، تربیت نسل جوان، همگانی کردن اخلاق اسلامی و عدالت در تمام زمینه‌ها و اقتدار امت اسلامی است.

حسینی‌مجد با بیان اینکه ذات مقدس خداوند اولین آمر به معروف و ناهی از منکر است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر ابزاری در راستای اصلاح جامعه است.

وی با اشاره به قانون امر به معروف و نهی از منکر و همچنین کمیته عفاف و حجاب عنوان کرد: یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، گردهمایی یک هزار نفری بانوان محجبه در شهرستان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با اشاره به ماه مبارک رمضان و فضیلت این ماه گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و ماهی است که قرآن در آن نازل شده است و روزهای آن بهترین روزها و شب های آن بهترین شب ها و ساعات آن بهترین ساعات است.

وی از اقدامات اعضای ستاد در خصوص مقابله با روزه خواری تقدیر کرد و افزود: در خصوص عفاف و حجاب نیز باید ادارات با قوت در این قضیه وارد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات