نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

عملکرد دولت در حفاظت از نخبگان ضعیف است

نماینده دوره نهم مجلس با اشاره به ترورهای بیولوژیکی رژیم صهیونیستی گفت: ما شخصیت های مختلفی داریم که نخبه هستند باید از اینها حفاظت شود دولت باید در این زمینه وقت و هزینه صرف کند.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۹۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
سید عیسی دارایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ترورهای بیولوژیکی رژیم صهیونیستی گفت: سابقه دشمنی اسرائیل با ما دیرینه است و بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: اسرائیل دشمن دیرینه اسلام و به خصوص کشور ایران است که شیعه هستند و اعتقاد به این دارند که اسرائیل سرزمین مسلمانان را غصب کرده است.

دارایی تصریح کرد: آنچه امروز مهم است توجه به پدافند غیر عامل می باشد که در کشور چندین سال درست شده و مقام معظم رهبری نیز به این مسئله بسیار حساس هستند و مرتب گوشزد می کنند ولی دولت آنطور که باید در این زمینه عمل نکرد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان منتظرند حتما اتفاقی بیفتد تا در این زمینه فعالیتی انجام دهند در صورتی که باید این مسئله را در همه زمینه ها فعال کنیم.

دارایی اظهار داشت: دولت باید در این زمینه سرمایه گذاری کند همه مسئولان نظام باید کوشا باشند ما شخصیت های مختلفی داریم که نخبه هستند باید از اینها حفاظت شود دولت باید در این زمینه وقت و هزینه صرف کند متاسفانه در کشور ما دسترسی به نخبگان بسیار آسان بوده و عملکرد دولت در این خصوص بسیار ضعیف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار