خبرهای داغ:
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز؛

رئیس شورای شهر تبریز از شهروندان عذرخواهی کرد

خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا از شهروندان تبریزی بابت مسائل اخیر عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۹۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در آغاز جلسه امروز شورای اسلامش شهر تبریز اظهار داشت: بابت مسائل اخیری که در شورا و شهرداری اتفاق افتاده و باعث آسیب رساندن به اعتماد عمومی شهروندان شده است عذرخواهی می کنم.

دبیری با تاکید بر اینکه فساد اداری احیانا فقط مخصوص شهرداری و یا شورا نیست گفت: در خصوص فساد و یا انحراف نیاز به آسیب شناسی جدی در سطح کشور داریم و حل این معضل همکاری مجلس، دولت و قوه مقننه را می طلبد .

وی با اشاره به رتبه کشورهای مختلف در سازمان شفاف سازی بین المللی اظهار داشت: وضعیت ما نسبت به کشورهای همسایه بهتر است و هم ردیف کشورهای روسیه و قزاقستان قرار داریم اما قطعا باید به سمت بهبود رتبه خود در این زمینه حرکت کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز گفت: همه مسئولان و شهروندان باید در این زمینه تلاش کنیم تا جلوی سوء استفاده از قدرت و فساد را بگیریم.

وی در ادامه با تاکید بر مسئله مالیات اظهار داشت: هنوز ما به مسائل مالیاتی عادت نکرده ایم در حالی که در کشورهای مختلف خود اظهاری اساس اخذ مالیات از شهروندان است اما در کشور ما اینطور نیست و هنوز به پرداخت مالیات عادت نکرده ایم.

دبیری با اشاره به اینکه باید برای اصلاح ساختار تلاش کنیم و با پیشگیری مانع از خلاف شویم گفت: تقویت نقش نظارتی در برابر فساد آن را به حداقل می رساند و باید همه دست به دست دهیم و با آسیب شناسی اتفاقات اخیر تلاش کنیم با عقل جمعی در پیشگیری از بروز تخلفات قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها