مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حقوق نجومی برخی مدیران دولتی تاسف آور است / مردم از وجود فساد اداری در رنج هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:انتشار فیش‌های نجومی برخی مدیران در نظام اداری کشور باعث تأسف است و اصلاً زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۳۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام ناصر شکریان صبح امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از دریافتی نجومی برخی مدیران کشور و فیش‌های نجومی حقوق برخی مدیران دولتی اظهار کرد: انتشار فیش‌های نجومی برخی مدیران در نظام اداری کشور باعث تأسف است و اصلاً زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی در ادامه با درخواست از دستگاه‌های نظارتی و محاسباتی مبنی بر برخورد با کسانی که بدون هیچ‌گونه زحمت و تلاشی از مواهب نظام اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، افزود: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در حوزه اقتصاد و نامگذاری معظم له در سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، این شیوه دریافت حقوق‌های نجومی در برخی دستگاه‌های اجرایی و دولتی هیچ‌گونه تناسبی با شعار سال ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وضعیت بد معیشت مردم و برخی مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر تصریح کرد: با توجه به این معضلات در پرداخت حقوق برخی اشخاص در کشور مردم متدین ایران اسلامی با شنیدن اینگونه مسائل و از وجود فسادهای اداری و تشکیلاتی به‌شدت رنج می‌برند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با درخواست از دولت بر نظارت بیشتر در نحوه پرداخت حقوق کارکنان و مدیران  خاطر نشان کرد: مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید از سیره اهل بیت(ع) الگو گیرند و بسیار جای تعجب دارد که برخی‌ها در دهمین نظام اسلامی ماهانه صدها میلیون حقوق دریافتی دارند.

شکریان تصریح کرد: تنها کلید توسعه پایدار کشور و خروج از رکود عمل به تحقق اجرای درست برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر حربه‌های مختلف دشمنان حفظ می‌کند.

وی به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر معظم له با کارگزاران نظام اشاره و بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری باید فصل‌الخطاب همه مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد و همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی همت مضاعف و کار مضاعف را سرلوحه همه شعارهای خود قرار دهند و جهادگونه کار و تلاش کنند.

شکریان در پایان با انتقاد از برخی جریان‌ها در کشور که در صدد تخریب جوان‌های متدین و انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات اخیرشان درباره ارادت شان به جوان‌های مومن و متدین اشاره کردند و تأکید داشتند این جوانان مومن و انقلابی هستند که در لحظه‌های حساس خود را سپر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم میهن‌شان خواهند کرد و امروز هم شاهد همین اتفاق در مناطق مختلف سوریه و عراق هستیم که شهدای مدافع حرم نمونه بارز این جریان و تفکر انقلابی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهند و در فرسنگ‌ها دورتر از خاک این کشور پیام‌آور امنیت و آسایش در کشور هستند ولی متأسفانه برخی‌ها در درون کشور به دنبال سوءاستفاده و دریافت‌های غیرمتعارف از صندوق بیت‌المال هستند./فارس

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها