امام جمعه عباس‌آباد:

برخی مسئولان به بهانه توریستی بودن منطقه از ولنگاری فرهنگی چشم پوشی می کنند

امام جمعه عباس‌آباد با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولین گفت:برخی به باور غلط و به بهانه توریستی بودن منطقه چشم را بر بی حجابی و بی عفتی می‌بندند.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۰۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمدی امام جمعه عباس‌آباد با اشاره به ولنگاری‌های فرهنگی گفت: ولنگاری فرهنگی بی قیدی و بی بند و باری در امر مدیریت فرهنگی است، بی اهتمامی به امر فرهنگ از سوی مسئولین است.


محمدی یادآور شد: اجرای کنسرت‌های مبتذل و بی محتوا، اردوهای مختلط علمی و دانشجویی، ساخت فیلم‌های ضد ارزشی، بی حجابی و بدحجابی، روزه‌خواری از جمله ولنگاری فرهنگی در جامعه است و نیروی انتظامی باید با بی حجابی و بدحجابی و روزه‌خوری برخورد کند.


امام جمعه عباس‌آباد به باور غلط برخی که به بهانه توریستی بودن منطقه چشم را بر بی حجابی و بی عفتی می‌بندند اشاره کرد و ادامه داد: ولنگاری‌های فرهنگی از عملکرد ضعیف مسئولین و عدم توجه و تذکر آنها و بی اعتنایی مردم است و موجب سقوط جامعه اسلامی می‌شود، اگر در مورد معضلات فرهنگی سخت گرفته نشود این ولنگاری‌ها دامن خانواده من و شما را می‌گیرد، ما نباید اجازه دهیم اینجا حیاط خلوت و محل امن برای عده‌ای شود.


به گزارش دریاسر محمدی بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری جدی گرفته نمی‌شود چه در مورد اقتصاد مقاومتی چه فرهنگ اسلامی، چرا مسئولین کوتاهی می‌کنند این کوتاهی‌ها از دید ملت پنهان نیست، فرمایشات مقام معظم رهبری نصیحت نیست بلکه برای مدیران نظام یک دستورالعمل اجرایی است.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها