سلیمی در گفتگو با«بسیج»:

حقوق نجومی مسئولان توجیه پذیر نیست

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: حقوق و پاداش های نجومی غیر قابل توجیه است، برخی مسئولان به دریافت اینگونه پاداش ها و حقوق غیرمتعارف عادت کرده اند؛ لذا درصدد توجیه آن بر می آیند.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۶۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با انتقاد از اظهار نظر سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر اینکه رسانه‌ها در دنیا از مسئولان نمی‌پرسند چقدر دریافتی دارید، اظهار داشت: متأسفانه باید اذعان کنیم دریافت حقوق های نجومی و نامتعارف از سوی برخی مدیران و مسئولان دولتی واقعیت دارد و این درحالی است که کارگران، حدأقل حقوق را دریافت می کنند.

وی افزود: حقوق و پاداش های نجومی غیر قابل توجیه است برخی از مسئولان به دریافت اینگونه پاداش ها و حقوق های غیرمتعارف عادت کرده اند؛ لذا درصدد توجیه آن بر می آیند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: معلوم نیست که با چه توجیهی حقوق های سرسام آور پرداخت می شود؛ باید هرچه سریع تر با پرداخت کنندگان و دریافت کنندگان این حقوق ها برخورد جدی شود؛ البته سران سه قوه در این مورد اظهار نظر کرده اند اما مردم همچنان منتظر نتیجه برخود مسئولان با این قضیه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار