خبرهای داغ:
مدیریت آموزش و پرورش بوکان خبر داد:

طرح هجرت سه در شهرستان بوکان با حضور 650 دانش آموز آغاز شد

مدیر آموزش و پرورش بوکان در این زمینه با اشاره به دو مرحله‌ای بودن طرح هجرت 3 در بوکان، اظهار کرد: این دو مرحله به بازه‌های زمانی، 10 و یک روزه تقسیم می‌شود که در مجموع 650 نفراز دانش آموزان بوکانی به انجام فعالیت‌های محرومیت‌زدایی از مدارس می‌پردازند.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۲۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش بوکان در این زمینه با اشاره به دو مرحله‌ای بودن طرح هجرت 3 در بوکان، اظهار کرد: این دو مرحله به بازه‌های زمانی، 10 و یک روزه تقسیم می‌شود که در مجموع 650 نفراز دانش آموزان بوکانی به انجام فعالیت‌های محرومیت‌زدایی از مدارس می‌پردازند.

وی مهمترین اهداف این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دانست و افزود: در این طرح کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت ‌پذیری و مشارکت‌پذیری دانش آموزان نیز در اولیت برنامه ها قرار دارد.

رئیس اموزش و پرورش بوکان تصریح کرد: در این طرح 10 مدرسه شهری و روستای بوکان انتخاب شده که دانش آموزان در قالب گروهای مختلف عملیات بهسازی، رنگ‌آمیزی، زیباسازی را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح عملا از دهه دوم تیر ماه شروع شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.

رحمانی ادامه داد: ساعات کاری اردوهای طرح هجرت در یک شیفت کاری صبح تا ساعت 2 بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است.

مدیرت آموزش و پرورش بوکان تصریح کرد: برای انجام این ماموریت فرهنگی و عمرانی مبلغ پانصد میلیون ریال از اعتبارهای مالی سپاه و آموزش و پرورش در قالب تعمیر و مرمت وسایل کمک آموزشی، دیوارکشی و رنگ آمیزی مدارس، نقاشی و فضاسازی های متنوع هزینه می شود.

احمد رحمانی در پایان یاداور شد: این طرح با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش و سپاه بوکان برگزار می شود.

ارسال نظرات