خبرهای داغ:

جلسه اخلاق در شهرستان خوي برگزار شد

به منظور بهره جستن از مطالب ارزنده اساتيد و كارشناسان پیرامون اخلاق در زندگي جلساتي با محوريت وصيتهاي پيامبر به ابوذر به همت عقيدتي سياسي سپاه خوي برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۱۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت السلام حسيني مبلغ اعزامي از شهرستان قم در جمع صميمي پايوران و افسران وظيفه شهرستان خوي با اشاره به متن وصاياي پيامبر ختمي مرتبت به ابوذر غفاري خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه موعظه، نصیحت و گفتگوي دوستانه و حكيمانه جان و دل مومنان را زنده می کند لذا بايد عنايت داشته باشيم كه همه تحت هر شرايط و موقعيتي كه باشند به موعظه و نصیحت نیاز دارند.

وي ضمن بيان بند بند وصيت پيامبر به ابوذر ابراز داشت: بايد در تبيين و تفسير مطالب ارزنده پيامبر دقت كنيم و زندگاني خويش را براساس سيره و روش پيامبر و اهل بيت پياده نماييم.

حجت السلام حسيني ادامه داد: بايد دقت كنيم كه اسلاب ناب محمدي(ص) همين وصايات و روايات است كه به دست ما رسيده است و كاملا بر ما محرز است كه اسلامی که در حال حاضر به دست ما رسیده است حاصل جانفشانی و گذشت بزرگان بسیاری بوده است .

مسئول دفنر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خوي نيز در حاشيه اين جلسه طي گفتگوي خبر ي اظهار داشت كه در طول ماه مبارك رمضان علاوه بر جلسات ختم و محافل و جمع خواني براي برگزار يجلسات اخلاق با دعوت از اساتيد و كارشناسان نيز برنامه ريزي دقيق صورت گرفته است.

ارسال نظرات