خبرهای داغ:

مدرسه فوتبال هیات روستایی و عشایری در پیرانشهر افتتاح شد

مدرسه فوتبال روستایی در میدان چمن شهر جدید گردگشانه رسما آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۱۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کمال بیدخ، رئیس اداره ورزش و جوانان پیرانشهر در آیین افتتاح این مدرسه، اظهار داشت: از اینکه برای منطقه‌ای دیگر از پیرانشهر بستر مناسب جذب جوانان و نوجوانان عزیز ورزشکار جهت بروز استعدادهای ورزشی فراهم شده است بسیار خوشحالم و امیدواریم زیر نظر هیأت و مربیان بتوان در سطوح عالی فوتبال بازی کرده و در زمان رسیدن به اوج در خدمت ورزشکاران دیگر این خطه باشیم.

بیدخ خطاب به نوجوانان گفت: سنی که شما در آن قرار گرفته‌اید سنی است که تمام هم و غم شما باید فراگیری تکنیک‌های فردی باشد و با آموزش تکنیک‌های فردی می‌توانید در میادین ورزشی بالاتر حرفی برای گفتن و خودنمایی داشته باشید.

کمال آقایاری رئیس هیات روستایی و عشایری پیرانشهر نیز در آیئن افتتاح این مدرسه فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان یکی از هیات‌های ورزشی این شهرستان با توجه به امکانات موجود بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که نوجوانان روستایی نیز همدوش سایر مناطق استان نسبت به فراگیری علوم روز فوتبال زیر نظر مربیان آموزش تکنیک و تاکتیک‌های لازم را ببینند.

وی از نوجوانان خواست با تلاش بیشتر بتوانند آنان نیز همانند نوجوانان حاضر در آکادمی‌های مطرح همچون فرهاد زاوشی، بازیکن آکادمی مهدوی‌کیا و حاصل اجاق مدارج عالی فوتبال را طی کنید.

مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال روستایی در میدان چمن گردگشانه زیر هوای بارانی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان پیرانشهر و جمعی از روسای هیات‌های ورزشی رسما آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس با افتتاح این مدرسه فوتبال روستایی شمار مدارس فوتبالی که برای روستاییان در شهرستان پیرانشهر توسط هیات ورزش روستایی افتتاح ده به سه مورد رسید.

ارسال نظرات