فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

گردان‌ های الی‌ بیت‌‌المقدس تامین کننده امنیت هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به وظایف گردان الی‌ بیت‌‌المقدس اظهار کرد: گردان‌های واکنش سریع الی‌ بیت‌‌المقدس امورات مربوط به امنیت شهرستان و حوزه‌ استحفاظی شهرها را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۷۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سوادکوه دفتر گردان الی بیت المقدس در زیراب افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد زمان رضایی، امام جمعه زیراب اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج بیست میلیونی امنیت پایدار را برای کشور و نظام به ارمغان آورد.

وی خاطر نشان کرد: تامین امنیت توسط خود مردم، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است و این نشان از نگاه بلند امام راحل در بیمه نمودن کشور در همه زمینه‌ها است.

رضایی تاکید کرد: امروز همه ملت بسیجی هستند و این نقطه قوت مختص کشورمان ایران است و در هیچ کجای دنیا وجود ندارد،  اکنون در نقطه نقطه کشور و حتی در دور ترین نقاط کشور بسیج حضور دارد و آماده دفاع از کشور است.

در ادامه این مراسم سرهنگ محمد ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه  با اشاره به وظایف گردان الی‌ بیت‌‌المقدس اظهار کرد: گردان‌های واکنش سریع الی‌ بیت‌‌المقدس امورات مربوط به امنیت شهرستان و حوزه‌ استحفاظی شهرها را تامین می‌کنند.

وی افزود: این امورات شامل حوداث مختلف مانند حوادث غیر مترقبه شامل سیل، زلزله و دفاع از تمامیت ارضی بر اساس آموزش‌های مخصوص این گردان‌ها است.

ابراهیمی ضمن تشکر از حمایت امام جمعه و مسئولان خاطر نشان کرد: با هم افزایی و همدلی می توان گامهای موثری برداشت و امیدوارم این گردان‌ها بتوانند در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قدم بردارند./سوادکوه آنلاین


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها