فرمانداران شرق مازندران اعلام آمادگی کردند؛

اولویت بندی پروژه‎های عمرانی برای واگذاری به بسیج سازندگی مازندران

جلسه هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی با حضور مسئول بسیج سازندگی استان، فرمانداران و فرماندهان شرق مازندران و اعضای بسیج سازندگی در فرمانداری بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی با حضور غلامرضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی استان، فرمانداران و فرماندهان شرق مازندران و اعضای بسیج سازندگی در فرمانداری بهشهر برگزار شد.

* از واگذاری پروژه‌ها به بسیج سازندگی حمایت می‎کنیم

فرماندار گلوگاه در این نشست با بیان اینکه بسیج سازندگی کارشناسان مجربی دارد و سازمان متدین و با وجدان کاری بالایی است، گفت: بسیج سازندگی را نسبت به پیمانکاران خصوصی برای اجرای پروژه‌ها در اولویت قرار می‌دهیم و می‌دانیم که این نهاد مقدس با ظرفیت بیشتر و بهتر برای دستگاه‎های اجرایی قدم برمی‌دارد.

محمدرضا تباکی اظهار کرد: در بخش راه‌های روستایی و مزارع و پروژه‌هایی که مربوط به جهاد است، نیازمند همدلی و وحدت مسؤولان هستیم تا کارها به‎خوبی پیش برود.

وی در پایان بیان کرد: بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان گلوگاه را در اختیار بسیج سازندگی قرار داده و از این همکاری استقبال می‌کنیم.

* برای واگذاری پروژه‎های عمرانی به بسیج سازندگی آمادگی داریم

فرماندار نکا با اشاره به نبود منابع کافی در اختیار دستگاه‌های اجرایی و طولانی‏ مدت شدن زمان تکمیل پروژه‌ها، گفت: به همین دلیل، گاهی دچار چالش شدیم، حتی برخی برنامه‎ها نیز اجرا نشد.

جعفر احمدی افزود: بسیج سازندگی با مدیریت جهادی که دارد، می‌تواند به فرمانداران کمک کند تا بتوانند پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: اولویت واگذاری پروژه‌ها در نکا به‎ویژه در بخش راه و شهرسازی و با تأکید بر راه روستایی، بسیج سازندگی است.

فرماندار نکا با بیان اینکه به‎طور مستقیم می‌توانیم با جهاد سازندگی قرارداد پیمانکاری ببندیم، افزود: هر زمان که بسیج سازندگی بنا بر موقعیت‌های خود این توانایی را داشته و توانمندی خود را تشخیص داد، برای اجرای پروژه مشکلی نداشته و آمادگی کامل داریم.

* پیگیری برای واگذاری طرح‎های دریا به بسیج سازندگی

فرماندار بهشهر نیز با بیان اینکه جهاد سازندگی با هدف خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم وارد عمل شده است، گفت: بسیج به دنبال نهادینه‎سازی فرهنگ خدمات‌رسانی در بین آحاد جامعه بوده و با ظرفیتی که دارد، می‌تواند اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع کند.

سیدخالق سجادی با اعلام اینکه پیگیر واگذاری طرح دریا به بسیج سازندگی هستیم، افزود: هر برنامه‌ای که به بسیج واگذار شد، نتیجه مشخص و موفقی را تجربه کردیم./فارس


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها