فرمانده ناحیه خاتم در همایش ائمه جمعه و جماعات:

روحانیون و ائمه جماعات مساجد محور فعالیت‌های بسیج هستند

فرمانده ناحیه خاتم در همایش ائمه جمعه و جماعات با تاکید بر جایگاه و نقش روحانیت در ارتقای بصیرت و معرفت بسیجیان گفت: روحانیون و ائمه جماعات مساجد محور فعالیت‌های بسیج هستند.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۷۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه ناحیه خاتم  در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مساجد امروز کارکردهای گوناگونی در زمینه‌های عبادی و معنوی، اعتقادی و اخلاقی، فرهنگی و تبلیغی و آگاهی بخشی سیاسی و اجتماعی دارند.

سرهنگ آزادی نژاد تصریح کرد: یکی از افتخارات بسیج این است که اصلی‌ترین رده‌های خود یعنی پایگاه‌های مقاومت را در مساجد تشکیل داده تا از این طریق در مسیر آگاهی دادن به جامعه کوشا باشد.

وی با تاکید بر جایگاه و نقش روحانیت در ارتقای بصیرت و معرفت بسیجیان اظهار کرد: روحانیون و ائمه جماعات مساجد محور فعالیت‌های بسیج هستند و در حقیقت مساجد خاستگاه شجره طیبه بسیج از اول انقلاب تاکنون بوده است.

در ادامه حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه هرات ، همکاری نزدیک روحانیت، ائمه جمعه و جماعت، اعضای هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج را راهکار مناسبی برای دستیابی به اهداف بسیج دانست و افزود: تعامل و وحدت رویه میان متولیان امور مساجد، لازمه جذب جوانان به مساجد و ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

در پایان نیز روحانیون نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

ارسال نظرات