خبرهای داغ:
امام جمعه سراب:

انقلابی ماندن از نقاط عطف سپاه و بسیج است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه سراب در جمع سبز پوشان سپاه و مربیان حلقه های صالحین این شهرستان، گفت: انقلابی ماندن، فکر کردن و حزب اللهی بار آمدن از نقاط عطف سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۱۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، افزود: اگر ما انقلابی بمانیم، نتیجه انقلابی ماندن تفکر بسیج است که می تواند این انقلاب را به اهداف والای خود برساند.

وی اظهار داشت: اگر مسئولان و دست اندرکاران نظام، دارای تفکر انقلابی، بسیجی و روحیه ایستادگی و مقاومت نباشند، بیشتر کارهایی که به آنها سپرده می شود به سرانجام نمی رسد و با ضعیف نشان دادن خود در مقابل دشمنان انقلاب، به خواسته های آن ها عمل می کنند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه دشمنی امریکا به خاطر تفکر انقلابی مردم و رهبری است، خاطر نشان کرد: مردم و رهبر فرزانه انقلاب، دارای تفکر انقلابی، استکبار ستیزی و مقاومت هستند و امریکا این تفکر را نمی تواند تحمل کند.

رئیس شورای فرهنگی سراب با تاکید به اینکه باید انقلابی باشیم و با حمایت از ولایت فقیه این نظام را به هدف والای خود برسانیم، اظهار کرد: ولایت فقیه بالاترین نعمت برای نظام است که با بصیرت و آگاهی به مسائل منطقه و کشور، این نظام را هدایت و راهنمایی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها