مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست :

واکنش تند رسانه های آلمان به مجید ملانوروزی به دلیل حضور در مراسم هولوکاست

مجید ملانوروزی که در مراسم اهدای جوایز مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست شرکت داشت، مورد مواخذه شدید و الفاظ دروغ و تند رسانه های آلمان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۰۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران با عکس العمل شدید رسانه های آلمان روبرو شد.
مجید ملانوروزی که در مراسم اهدای جوایز مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست شرکت داشت، مورد مواخذه شدید و الفاظ دروغ و تند رسانه های آلمان قرار گرفت.
ملانوروزی ازنقاشان حرفه ای و از محققان و کارشناسان هنرهای تجسمی و با سابقه مدیریتی طولانی در عرصه مطبوعات و فرهنگ و هنر است .
این اتفاق نشان می دهد آزادی در غرب همچنانکه بارها در ارتباط با موضوعات این مسابقه اعلام شده بود، شامل همه چیز حتی اهانت به پیامبران ادیان الهی می شود اما وقتی به بحث هولوکاست می رسد حد و مرز می یابد و غرب برخورد دوگانه با آزادی بیان دارد.
برخی از رسانه های این کشور که قطعا از طریق لابی های صهیونیستی تغذیه می شوند، با چاپ عکس های این هنرمند در روزنامه هایشان ، با تیترهای بسیار تند خواستار برخورد با مجید ملانوروزی شدند.
لازم به ذکر است کشور آلمان به عنوان مسبب جنگ جهانی دوم سالانه باج های میلیاردی به رژیم صهیونیستی می دهد که زمینه برای ایجاد صنعتی تحت عنوان "صنعت هولوکاست" را برای رژیم جعلی اسراییل ایجاد کرده است.
سایت هنر مقاومت امیدوار است واکنش درستی در قبال این هجمه از سوی مسئولین ارشاد گرفته شود.

ملا نوروزی به کسانی که صلیب نازیها رو کشیده اند جایزه می دهد. ملانوروزی ریس یکی از موزه های ایران است که با برلین همکاری گستره ای دارد.

در تیتر هم آمده:برلین با کسانی که به صلیب فاشیست هاجایزه می دهند، همکاری می کند.


این در حالی است که در طرحی که به عنوان صلیب فاشیست ها در پوستر نمایشگاه آمده بود، هولوکاست ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی با رژیم نژادپرست آلمان مورد مقایسه قرار گرفته بود.و اساسا یکی از موضوعات مطروحه دراینباره شخص هیتلر و نظام فاشیستی او بود.


ارسال نظرات