مسئول تبلیغات و روابط عمومی تیپ 36 انصار المهدی(عج):

برگزاری 17کلاس آموزش قرآن برای کارکنان تیپ 36 انصار المهدی(عج)

به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان17 کلاس آموزش قرآن برای کارکنان تیپ 36 انصار المهدی(عج) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۶۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ36 انصار المهدی(عج) گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برای کارکنان تیپ 17 کلاس آموزش قرآن و مفاهیم قرآن برای پایوران و سربازان در تیپ و منطقه سردشت در حال اجراست .

طوماری افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طبق سنوات گذشته برای کارکنان و سربازان کلاسهای متنوعی در حال برگزاری است که در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه کلاس آموزش قرآن و روزهای یکشنبه و سه شنیه آموزش مفاهیم قرآن با موضوع آیات جهادی و در روزهای پنج شنبه هرهفته در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن که با حضور کلیه کارکنان به صورت دسته جمعی و با دعوت از قاریان و حافظان ممتاز استانی برگزار می شود.

وی درادامه اظهار داشت: برای کارکنان تیپ 9 کلاس با موضوع آموزش روخوانی قرآن و آموزش مفاهیم قرآن و یک کلاس ویژه آموزش حفظ برای علاقه مندان به حفظ قرآن کریم برگزار می شود و برای سربازان 8 کلاس با موضوع آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و تعمیق معنویت که 7 کلاس آن در تیپ و یک کلاس در منطه ماموریتی سردشت برگزار می شود.

طوماری تصریح کرد: هدف از اجرای این کلاسها برای سربازان ارتقاء سطح روخوانی آنان برای سطح بالاتر می باشد.

مسئول روابط عمومی تیپ خاطر نشان ساخت: هدف از اجرای کلاسهای آموزش قرآن با محوریت آیات جهادی برای کارکنان را افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی را در بین کارکنان عنوان کرد و همچنین گفت در این کلاسها سعی گردیده از اساتید مجرب استفاده شود.

مسئول روابط عمومی تیپ در پایان با بیان اینکه این کلاسها در ماه مبارک رمضان که برگزار می شود بعد از پایان ماه به قوت خود باقی بوده و ادامه آن تا پایان سال برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات