خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی:

۹۰ درصد جرائم تأخیر واحدهای ‌شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی بخشوده می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از بخشودگی ۹۰ درصد جرائم تأخیر واحدهای واقع در شهرک‌های صنعتی این استان در صورت پرداخت اصلی بدهی‌شان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسعود مهدی‌زاده‌مقدم در حاشیه بازدید از چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه اظهار داشت: امسال مشوق‌های مالی برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنفی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده و این مشوق‌ها در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و در قالب سیایت های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی انجام می‌شود.

وی افزود: تداوم تولید ملی با ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی و افزایش سرمایه‌گذاری امکانپذیر می‌شود بنابراین رونق تولید و اشتغالزایی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید در صدر توجه همگان باشد.

مهدی‌زاده‌مقدم گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این مشوق‌ها به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی دارای قرارداد حق بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعم از صنعتی، بنگاه‌های خدمات عمومی، واحدهای فناوری و کسب و کار و واحدهای کارگاهی را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی افزود: واحدهای صنعتی که مشمول پرداخت تعدیل بدهی معوق بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ اعم از اصل بدهی و تعدیل معوقه نشده‌اند نیز مشمول این دستور العمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی بهره‌بردار، که دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین آلات هستند در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی، مشمول 75 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد می‌شوند و چنانچه 100 درصد مبلغ اصل بدهی را پرداخت کنند تا 90 درصد جرائم تأخیر بخشوده می‌شود.

مهدی‌زاده اظهار داشت: این دستورالعمل تا پایان شهریورماه سال 95 معتبر است و متقاضیان برای بهره‌مندی از مزایای ذکر شده می‌توانند تا موعد مقرر به شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی مراجعه کنند.

به گفته وی براساس این دستورالعمل، طرف‌های قراردادی که صددرصد اسناد تعهدی خود را از زمان ابلاغ این دستورالعمل پرداخت کرده ولی تعدیل آنها تاکنون مورد بخشودگی قرار نگرفته، مشمول تخفیفات اعطای این دستورالعمل می‌شود.

ارسال نظرات