تکمیل ساماندهی گلزار شهدا در سال جاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی 80 درصدی گلزارهای شهدای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۱۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

حسن نوروزی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته برنامه‌ریزی و اداری مالی کنگره شهدا اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیته مالی کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تهیه فیلم پد خندق و به نمایش گذاشتن آن در زمان برگزاری کنگره اقدامی ارزنده است، گفت: برای تکمیل این فیلم در سال گذشته مبلغ 100 میلیون تومان اختصاص داده شده بود که 50 میلیون آن را در سال 94 پرداخت کردیم و باقی مانده آن را در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهیم کرد.

نوروزی از ساماندهی 80 درصدی گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در ابلاغ بودجه‌ای سال 95 ساماندهی گلزارهای شهدا را خواهیم داشت.

این مسؤول با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا زمان برگزاری کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد گلزارهای شهدا را ساماندهی کنیم، گفت: امیدواریم بتوان دین خود به شهدا را ادا کنیم.

وی ادامه داد: در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نصب تصاویر را خواهیم داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در روزهای برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان مستلزم هزینه‌های زیادی خواهیم بود.

نوروزی در پایان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده طی هفته‌های آینده به همراه استاندار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دیدار خواهیم داشت و از ردیف‌های بودجه‌ای متمرکز اعتباراتی را برای برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان در نظر خواهیم گرفت.

ارسال نظرات