حجت الاسلام کریمی در کلاس نورمبین پایوران ناحیه ثارالله یزد:

هرکه باخلوص نیت درمیدان جهادحاضرشود خداوند به کمکش می آید/لزوم کوشش درجهاد فرهنگی

کریمی بر لزوم کوشش دربحث جهاد با اشاره به آیه 69سوره عنکبوت گفت: ماباید درجهاد فرهنگی و علمی کوشا باشیم و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۷۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ازیزد، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد درکلاس نورمبین پایوران صبح امروز دربحث شخصیت جناب ثابت بن دینار معروف به ابو حمزه ثمالی ودعای نقل شده از ایشان واهمیت دعا کردن به درگاه خداوند متعال به سخنرانی پرداخت .

وی دراین جلسه اظهار داشت یکی ازآداب دعا کردن حمد وستایش خداوند است وما خدایی را عبادت می کنیم که هروقت خواستیم مارا اجابت کند ونعمت هایش رابه ما عطا می کند وبزرگترین نعمت همین نعمت سلامتی وجوانی ما است .

حجت ا لاسلام کریمی درادامه بحث خود موانع دعا کردن را کفران نعمت خدا وحق شناسی نکردن وبخل ورزیدن دانست و افزود: ضرر همه این قدر نشناسی ها به خود انسان باز می گردد.

وی درادامه با اشاره به بیانات شب قبل مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران دولت مبنی بر تکیه برخدا و توکل بر او در همه کارها فرازی از دعای ابوحمزه را قرائت نمود که سندی از امام سجاد علیه السلام در قبال مبارزه علنی با کفار می باشد، اینگونه عنوان کرد که ممکن نیست انسانی موحد باشد و از غیر خدا بترسد، یا توحیدش کامل باشد و به غیر خدا تکیه کند و امیدوار باشد.(والحمد لله الذی ارجوه ولا ارجو غیره و لو رجوت غیره لأخلف رجایی)

وی در پایان بر لزوم کوشش دربحث جهاد با اشاره به آیه 69سوره عنکبوت که می گوید والذین جاهدوفینا لنهدینهم سبلنا... یعنی هرکه باخلوص نیت بیاید درمیدان جهاد خداوند به کمکش می آید تصریح کرد که ماباید درجهادفرهنگی و علمی کوشا باشیم و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

ارسال نظرات