مریم مجیدی‌زاده در گفت‌وگو با «بسیج»:

مردم از دولت یازدهم فقط وعده و وعید دیدند

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشکده فنی دکتر شریعتی گفت: دولتی که تدبیرش برای رفع مشکلات، دست دادن با دست های به خون آلوده استکبار و امیدداشتن به قدم زدن و اتفاقی ملاقات کردن با شیطان بزرگ است، وضعیتش بهتر از این نمی شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۳۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
مریم مجیدی زاده مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشکده فنی دکتر شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به ورود دولت روحانی به سال پایانی عمر خود، درباره میزان تحقق وعده های رییس جمهور در انتخابات 92 اظهار داشت: دولت آقای روحانی به بهانه چرخاندن چرخ های اقتصاد، چوب لای چرخ های صنعت هسته ای  گذاشت و در نهایت با سیمان، خون شهدای هسته ای را پوشاند.

وی افزود: دولتی که تدبیرش برای رفع مشکلات، دست دادن با دست های به خون آلوده استکبار و امیدداشتن به قدم زدن و اتفاقی ملاقات کردن با شیطان بزرگ است، وضعیتش بهتر از این نمی شود. 

مجیدی زاده ادامه داد: دولتی که به جای توجه به ظرفیت داخلی و  اجرای اقتصاد مقاومتی که توصیه اکید حضرت آقا برای رفع مشکلات اقتصادی است، ناجی اقتصاد فرانسه و امثالهم می شود نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت. 

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشکده فنی دکتر شریعتی خاطرنشان کرد: مردم در این مدت جز وعده و وعیدهای پوچ و توخالی مسئولین دولت مدعی راستگویان چیز دیگری ندیدند.

مجیدی زاده تاکید کرد: مسئولین به جای وعده و وعید و مقصر پیدا کردن برای اقداماتشان، کمی هم به توصیه ها و نصیحت های دلسوزانه و پدرانه حضرت آقا عمل کنند که حداقل در این سال پایانی قدمی بردارند. 
ارسال نظرات