حجت الاسلام گندمی در جمع مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه در بافق:

توجه به بحث های اخلاقی باید در اولویت کاری این نهاد قرار بگیرد / باید بیشتر به جوانان اهیمت بدهیم

حجت الاسلام گندمی در جمع مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه در بافق گفت: نوع برخورد و عقاید ما باید درست باشد توجه به بحث های اخلاقی باید در اولویت کاری این نهاد قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۹۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق ، عناصر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها در حوزه محمد رسوالله این شهرستان با حضور "گندمی" مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر استان یزد تجمع داشتند.

در ابتدا ی مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بافق با بیان تبریک فرا رسیدن ماه الهی از حضار تقدیر و تشکر کرد و به بیان گزارش عملکردی خود پرداخت.

در ادامه "سرهنگ جمالی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن قدردانی از مسئولین نمایندگی و جمع حاضر این نهاد را از کارآمدترین قسمت های سپاه پاسداران دانست و از ایشان تلاش بیشتر را خواستار شد.

سپس "محمد رضا دهقانزاده" مدیر عقیدتی حوزه قدوسی شهرستان چارت اصلی نمایندگی سپاه پاسداران را تشریح کرد و وظایف هر کدام را به تفکیک توضیح داد.

در ادامه حجت الاسلام گندمی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان به فضیلت عبادت این ماه با ذکر چند آیه پرداخت و گفت : ماه رمضان ماهی است که انسان ساخته می شود و به تقوای الهی می رسد، در این ماه هر خوراکی و آشامیدنی حلال به انسان حرام شده است زیرا که خداوند می خواهد انسان را آزمایش کند.

وی افزود : نوع برخورد و عقاید ما باید درست باشد توجه به بحث های اخلاقی باید در اولویت کاری این نهاد قرار بگیرد.

گندمی پس از بیان مباحث قرآنی و گزارشات کاری در آخر گفت: ما باید بیشتر به جوانان اهیمت بدهیم و شرایط رشد و نمو فکری را برای ایشان فراهم کنیم در این میان از حوزه ورزش و هنر هم نباید غافل شد.

ارسال نظرات