نماینده سابق مجلس در اعتراض به چاپ اشعار مبتذل در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

بی اطلاعی؛ بهانه همیشگی ارشاد در صدور مجوزها

نماینده سابق مجلس گفت: متاسفانه رویه ارشاد در این خصوص مثل سایر حوزه ها است و وقتی اعتراضی صورت می گیرد اظهار بی اطلاعی می کنند و می گویند از دستمان در رفت.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۷۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
سید عیسی دارایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مجوزهای ارشاد به شعرهایی با مضامین غیر اخلاقی و مبتذل گفت: متاسفانه رویه ارشاد در این خصوص مثل سایر حوزه ها است و وقتی اعتراضی صورت می گیرد اظهار بی اطلاعی می کنند و می گویند از دستمان در رفت.

وی افزود: مسئولیت مستقیم این موضوع با وزارت ارشاد است که باید افراد خبره و متعهد را بر سر مسئولیت ها قرار دهد تا به وظایف قانونی خود عمل کنند، وزارت ارشاد باید توجه داشته باشد که اینگونه مسائل در دنیا سر و صدا به راه می اندازد و با توجه به کانال های فراوانی که برای جمهوری اسلامی جوسازی می کنند باید مراقب این حوزه ها باشیم.

دارایی ادامه داد: به هر حال مراجعی باید پاسخگو باشند که با این قضایا برخورد جدی کنند این مسائل هم به شعر و ادبیا ت ما لطمه می زند و هم آبروی کشور را می برد.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: ما در کشور مسلمان و شیعه زندگی می کنیم و باید اسلام را در دنیا ترویج کنیم کشوری که می خواهد انقلاب را به دنیا صادر کند نباید بدآموزی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار