مدیرکل مدیریت بحران مازندران هشدار داد:

سیلاب در کمین 500 واحد مسکونی در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان داشت: 500 واحد مسکونی دیگر در حریم رودخانه که حادثه‌خیز هستند شناسایی شد که با تامین اعتبار بتوانیم آن را خریداری کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۵۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با تسنیم در ساری، با اشاره به بارش باران بهاری در روزهای گذشته در استان، اظهار داشت: بارش‌های باران به دلیل آنکه به صورت نم بوده و رگباری نبوده است، هیچگونه خسارتی نداشت.

وی افزود: شرایط جوی نسبت به گذشته تغییر یافته که مهم‌ترین راهکار، برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌ساز و حادثه خیز رودخانه‌های استان و بررسی پل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان داشت: رودخانه‌های بزرگ استان مانند هراز ، سه هزار و دو هزار، تالار، بابلرود، تجن رود و نکارود در دست بررسی بوده تا نقاط حادثه‌خیز آن شناسایی شود و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با اشاره به اهمیت لایروبی، تعریض ابنیه، جابجایی پل در کاهش خسارات ناشی از باران‌های سیل آسا, تصریح کرد: سال گذشته 129 واحد مسکونی در حریم رودخانه در هفت شهرستان خریداری شدند.

احمدی گفت: مدیریت شهری فضای خریداری شده به شهرداری و در روستا به دهیاری محول شده تا این فضا باید ساخت معابر حاشیه رودخانه و ایجاد فضای سبز اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان داشت: 500 واحد مسکونی دیگر در حریم رودخانه که حادثه‌خیز هستند شناسایی شد که با تامین اعتبار بتوانیم آن را خریداری کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: برای هر گونه حوادث در استان آمادگی داریم اما باید پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم و با اقدام  به موقع از میزان خسارت‌‌ها بکاهیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها