نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

هنرمندان هنجارشکن بایکوت شوند/به حال دانشگاه هنر باید تاسف خورد

نماینده دوره نهم مجلس گفت: نباید عده ای که با استفاده از امکانات این مملکت به جایی رسیده اند و مطرح شده اند آبروی نظام را ببرند باید با چنین هنرمندانی برخورد شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۲۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
سید مرتضی حسینی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور برخی از بازیگران در پارتی های شبانه گفت: متاسفانه ما در این بخش کار اساسی نکرده ایم.

وی افزود: جای تاسف است که برخی از هنرمندان این عرصه متعهد تربیت نمی شوند، تعجب می کنیم که دانشکده صدا و سیما که در اختیار صدا و سیما بوده هم در این زمینه خوب عمل نکرده است.

حسینی اظهار داشت: چقدر برای آموزش این هنرمندان از امکانات استفاده می شود و بودجه صرف می شود و بعد هم در آخر عده ای از آنها به خارج از کشور می روند و عزت را در این گونه مسائل می بیینند.

وی ادامه داد: این قضایا نشان می دهد که ما در تربیت نیروها و هنرمندان متعهد خوب کار نکرده ایم دانشگاه هنر که تکلیفش مشخص است و باید به حال آن تاسف خورد چراکه تمام سرمایه گذاری ها در این حوزه به باد می رود.

نماینده سابق مجلس گفت: نباید عده ای که با استفاده از امکانات این مملکت به جایی رسیده اند و مطرح شده اند آبروی نظام را ببرند باید با چنین هنرمندانی برخورد شود و بایکوت شوند و برای آنها محدودیت ایجاد کرد قوه قضاییه باید برخورد جدی با این افراد داشته باشد و از آنها تعهدات قوی بگیرد.

ارسال نظرات