رییس سازمان نظام پرستاری در گفتگو با«بسیج»:

پرداخت حق آرایش به پرستاران کذب است

دکتر آدابی درخصوص پرداخت حق آرایش پرستاران خارج از فیش حقوقی آنها و عدم نظارت بر پوشش پرستاران در بیمارستان های خصوصی اظهار داشت: این اولین بار است که این خبر از طریق سایت ها منتشر می شود و این مسئله مطلقاً کذب است و به عقیده بنده این حرف اهانتی است به جامعه شریف و نجیب پرستاری کشور که الگوی عفاف و حجاب در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۸۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

دکتر علی محمد آدابی رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص پرداخت حق آرایش پرستاران خارج از فیش حقوقی آنها و عدم نظارت بر پوشش پرستاران در بیمارستان های خصوصی اظهار داشت: این اولین بار است که این خبر از طریق سایت ها منتشر می شود و این مسئله مطلقاً کذب است و به عقیده بنده این حرف اهانتی است به جامعه شریف و نجیب پرستاری کشور که الگوی عفاف و حجاب در جامعه هستند.

وی ادامه داد: به هیچ وجه منطقی نیست که بیمارستان ها توانایی پرداخت حدأقل حقوق و مزایای پرستاران را ندارند ولی توانایی پرداخت های خارج از عرف را داشته باشند؛ لذا امیدواریم که بیمارستان ها وظایف حتمی خود را در این خصوص انجام دهند.

رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور درباره عدم نظارت بر پوشش پرستاران در بیمارستان های خصوصی اظهار داشت: اگر مواردی از بدحجابی در بیمارستان ها گزارش شود حتماً نهادهای نظارتی و حاکمیتی وظیفه دارند در این خصوص تذکرات لازم را بدهند؛ البته نقش سازمان نظام پرستاری هم فرهنگ سازی در این رابطه است.

وی در خاتمه بیان داشت: تا الان وضعیت خارج از عرفی را در جامعه پرستاری نداشتیم ولی اگر گزارشاتی به سازمان نظام پرستاری برسد حتما سازمان در این خصوص اقدام خواهد کرد و اطلاعات لازم را در این خصوص در اختیار جامعه پرستاری و کادر درمانی قرار می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار